شناسهٔ خبر: 29248205 - سرویس استانی
منبع: تسنیم | لینک خبر

آیت‌الله صفایی‌بوشهری: یادگار مردم ولایت‌مدار استان بوشهر در صحرای کربلا نصب می‌شود

R41363/P1377/S6,53/CT11

امام جمعه بوشهر با اشاره به رونمایی از دو خیمه‌گاه ضریح امام حسین(ع) و حضرت قاسم(ع) در بوشهر گفت: با نصب این دو ضریح در خیمه‌گاه امام حسین(ع)، یادگار مردم استان بوشهر در صحرای کربلا نصب می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری شامگاه پنج‌شنبه در آیین رونمایی از دو نیمه ضریح خیمه‌گاه امام حسین(ع) و حضرت قاسم(ع) با قدردانی از مردم  استان بوشهر در حضور حماسی در برنامه‌های ماه محرم و صفر اظهار داشت: مردم ولایت‌مدار استان بوشهر با برپایی آیین‌های ویژه ماه محرم و صفر، راه و نام امام حسین(ع) را زنده نگه داشتند  که امید می‌رود تمامی اعمال مردم مقبول درگاه خداوند متعال قرار بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با قدردانی از ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور و استان بوشهر افزود: مردم استان بوشهر در ساخت نیم ضریح خیمه‌گاه یادگار همیشگی در صحرای کربلا گذاشته‌اند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به ساخت سه نیم ضریح خیمه‌گاه امام حسین(ع) در استان بوشهر خاطر نشان کرد: نیم ضریح‌ قمر بنی هاشم(ع)، امام حسین(ع) و حضرت قاسم(ع) با مشارکت مردم استان بوشهر ساخته شدکه یادگار بزرگی در فضای رشادت، ایثار و شهادت در کربلای به ودیعه گذاشتند.

آیت‌الله  صفایی بوشهری با بیان اینکه از 5 ضریح خیمه‌گاه امام حسین(ع) سه ضریح آن در استان بوشهر ساخته شده تصریح کرد: یادگار مردم استان بوشهر در صحرای کربلای نشان از بزرگی، ایثار و فداکاری است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: تمام زائران جهان که به کربلای معلی سفر می‌کنند از یادگار مردم استان بوشهر زیارت می‌کنند که نشان از بزرگی مردم استان بوشهر است.

امام جمعه بوشهر بازسازی خیمه‌گاه امام حسین(ع) در بوشهر را نعمت خداوند متعال دانست و گفت: این مهم نشان از تقوا و اوج ایمان مردم استان بوشهر نسبت به خداوند متعال و ارادت و عشق آنان به ائمه اطهار(ع) است.

آیت‌الله صفایی بوشهری ساخت سه نیم ضریح خیمه‌گاه امام حسین(ع) در استان بوشهر را  افزوده  شدن برگ زرین دیگری بر افتخارات مردم این استان دانست و گفت: عظمت این کار این است که مردم   تمام هزینههای ساخت این ضریح‌ها تامین کرده‌اند.

انتهای پیام/ش