شناسهٔ خبر: 28860811 - سرویس ورزشی
منبع: فارس | لینک خبر

معتمدی در گفت‌وگو با فارس:

برد مقتدرانه‌ای مقابل سپاهان داشتیم/بازیکنان ما به این باور رسیدند می‌توانند خوب باشند

سرمربی تیم هندبال بانوان تاسیسات دریایی گفت: در بازی با سپاهان برد مقتدرانه‌ای داشتیم و در نیمه دوم فقط 5 گل خوردیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم هندبال بانوان تاسیسات دریایی موفق شد در هفته پنجم لیگ برتر با نتیجه 30 بر 16 سپاهان را شکست داده و با تفاضل گل کمتر در رده دوم جای بگیرد.

مهسا معتمدی سرمربی تاسیسات در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس درباره این بازی گفت: بازی خوبی بود و باید بگویم همه بازیکنانی که وارد زمین می‌شدند بهترین عملکرد خود را به نمایش می‌گذاشتند. گلر ما در این بازی خوب کار کرد و در کل از عملکرد همه بازیکنان راضی هستم. برد مقتدرانه‌ای داشتیم. ما نیمه دوم فقط 5 گل خوردیم و از دقیقه 5-6 مسابقه، بازی را در دست گرفتیم.

وی افزود: 80 درصد ترکیب تیم ما را بازیکنان امید تشکیل می‌دهند. 5-6 بازیکنی را که سال گذشته با ما بودند، امسال در اختیار نداریم. در بازی روز جمعه هم یک بازیکن آسیب‌دیده داشتیم به همین دلیل با بازیکنان امید به میدان رفتیم. البته سپاهان هم بهم صورت بود که بیشتر بازیکنان آنها امید بودند.

معتمدی در پاسخ به این سوال که شما رقابت تنگاتنگی با لارستان دارید و با تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار گرفته‌اید، عنوان کرد: امسال سطح مسابقات خوب است. ما ابتدای لیگ را با بازیکنان امید شروع کردیم به همین دلیل در چند مسابقه اول بازی پایاپای بود اما در ادامه بازیکنان ما خودشان را پیدا کردند و به این باور رسیدند که می‌توانند خیلی خوب باشند.

سرمربی تاسیسات دریایی یادآور شد: هفته آینده با لارستان بازی داریم. این تیم ستاره‌های زیادی دارد و جدال برای صدرنشینی است. قطعا این بازی زیبا خواهد بود اما هم تلاش می‌کنیم امتیاز لازم را از این بازی بگیریم.

انتهای پیام/ر