شناسهٔ خبر: 28848221 - سرویس بین‌الملل
منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نمایشگاه خیابانی نقاشی با عنوان کابینه وحشت

در شهر لس آنجلس کالیفرنیا نمایشگاه خیابانی نقاشی با عنوان کابینه وحشت در انتقاد از دولت ترامپ برپاشده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما؛ در شهر لس آنجلس کالیفرنیا نمایشگاه خیابانی نقاشي با عنوان کابینه وحشت در انتقاد از دولت ترامپ برپاشده است.
با نزدیک شدن زمان برگزاری انتخابات میان دوره ای کنگره در آمریکا، ظهور و بروز احساسات ضد دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و سیاست های دولت وي برجسته تر می شود.

mp4
<div id="video-display-embed-code_2743497" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2256624/2743497?width=350&height=250"></script></div>
 
برگزاری نمایشگاه خیابانی نقاشی در شهر لس آنجلس در ایالت کالیفرنیا نمونه ای از همین روند است.

هنرمندان آمریکایی در محل اصلی این نمایشگاه و خیابان های منتهی به آن تصاویری کاریکاتوری درباره ترامپ و شماری از مقامات دولت وي به نمایش گذاشته شد.

آنها روی این نوشته ها عبارت های معناداری از قبیل " قلدر، مجرم و کابینه وحشت" نوشته اند. این نقاشی ها کارهای رابی کانال Robbie Conal است. او تصاویر کاریکاتورگونه ای از ترامپ و حلقه نزدیکانش در دولت کنونی آمریکا ترسیم کرده است. این نمایشگاه که شانزده نگارخانه موضوعی دارد تا هشتم دسامبر برپاخواهد بود. در شماری از این نقاشی ها مقامات دولت ترامپ با بینی دراز ترسیم شده اند که یادآور شخصیت دروغگوی کارتنی پینوکیو است. رابی کانال قبلا نمایشگاههای مشابهی درباره بیل کلینتون و جرج بوش پسر روسای جمهور سابق آمریکا برپاکرده بود.