شناسهٔ خبر: 28791017 - سرویس اجتماعی
منبع: فارس | لینک خبر

استاندار تهران مطرح کرد

تأثیر همراهی مردم، اتاق اصناف و اتحاديه ها در حفظ آرامش بازار

استاندار تهران در نشست با اعضای اتاق اصناف تهران گفت:ورود نگرانی به بازار ناشی از شايعه‌پراكنی و اخبار ناصحيح است و با اطلاع‌رسانی صحيح صداوسيما و رسانه‌ها، دولت توانست به خوبی التهاب بازار را مديريت كند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گرروه اجتماعی خبرگزاری فارس، محمدحسین مقیمی در نشستی که صبح امروز ٢٤ مهرماه با حضور رئیس و اعضای اتاق اصناف تهران در دفتر استاندار برگزار شد، گفت: اتاق اصناف باید از اختیارات گسترده‌ای که به عهده دارد در حفظ آرامش بازار استفاده کند.

وی با تاکید براینکه ٤٠٠ هزار عضو در اتحادیه ها تحت نظر اتاق اصناف است که ظرفیت خوبی برای تبیین سیاست های دولت است افزود: اراده دولت برآمده از قانون است و عملکرد خوب دولت نشان دهنده اجرای صحیح قانون است و دولت توقع دارد اتاق اصناف در حفظ آرامش بازار و اجرای اختیارات خود قوی تر وارد شود.

استاندار تهران تصریح کرد: دولت، اصناف، بازار و مردم گروه های مختلف نیستند، همه در کنار هم در نظام هستیم و تصمیمات دولت در لحظه به آگاهی و هماهنگی سایر گروه ها می رسد و نباید بازار به مسیری برود که خودرو ١٢٠ میلیونی طی چند روز به قیمت ٤٠٠ میلیون تومان برسد.

مقیمی با بیان اینکه بازاریان در طول دوران ها و سال های متمادی در  حفظ آرامش اقتصادی جامعه اثرگذار بوده اند عنوان کرد: ٨٠ درصد خیریه های بزرگ کشور از سوی بازاریان اداره می شود و جایگاه و اختیارات اتاق اصناف در میان بازاریان به خوبی می تواند مسائل و مشکلات بازار را به خوبی مدیریت کند.

وی در ادامه سخنانش به ضرورت اطلاع رسانی اخبار صحیح به دور از شایعه پراکنی از سوی اتاق اصناف و اتحادیه ها میان بازاریان اشاره کرد و گفت: ورود نگرانی به بازار ناشی از شایعه پراکنی و اخبار ناصحیح است و با اطلاع رسانی صحیح صدا و سیما و رسانه ها دولت توانست به خوبی التهاب بازار را مدیریت کند.

استاندار تهران به دوران جنگ و مدیریت اثرگذار و همراهی مردم در بحران های آن دوران اشاره کرد وافزود: با یاری خداوند،در کنار مردم و با جلوگیری از ورود شایعات و همراهی اتحادیه ها و اتاق اصناف توانستیم آرامش بازار را حفظ کنیم.

انتهای پیام/