شناسهٔ خبر: 28686627 - سرویس ورزشی
منبع: افکارنیوز | لینک خبر

تهدید جدی باشگاه استقلال علیه هافبک جنجالی خود

معاون ورزشی باشگاه استقلال به مصاحبه عجیب هافبک عراقی واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

علی خطیر در مورد مصاحبه و صحبت‌های عجیب طارق همام با یک رسانه عراقی و اینکه این بازیکن باشگاه استقلال را به عدم صداقت در جریان مصدومیتش متهم کرده است، اظهار داشت: از اینکه طارق باشگاه استقلال را به عدم صداقت متهم کرده متاسفم. باشگاه هرکاری برای برطرف شدن مصدومیت همام انجام داد. حتی نظر دکتر نوروزی این بود که این بازیکن در ایران بماند و کارهای پزشکی و درمانی خودش را انجام بدهد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تیم ملی عراق برای طارق دعوتنامه رسمی ارسال کرده بود مجبور بودیم که با رفتن این بازیکن به اردوی تیم ملی کشورش موافقت کنیم. در این بین باشگاه استقلال با پزشک تیم ملی عراق هم مکاتبه کرد.

بیشتر بخوانید : افشاگری طارق همام علیه باشگاه استقلال/درگیری ها به کمیته انضباطی کشیده شد

معاون ورزشی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: جالب است که طارق به محض رفتن از ایران برای تیم سابق باشگاهی‌اش بازی کرد و حالا استقلال را به عدم صداقت متهم کرده. کاملا مشخص است که چه کسی عدم صداقت دارد. طارق باید پاسخگوی رفتار غیرحرفه‌ای خود باشد و باید در کمیته انضباطی باشگاه حضور پیدا کند. طارق صداقت ندارد و شک نکنید با این مسئله برخورد می‌کنیم.

خطیر در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد همام همان راه جاسم کرار را در استقلال می‌رود، گفت: چه بگویم؟ ما این همه برای این بازیکن کار کردیم و آخر هم به عدم صداقت متهم شدیم. منتظر هستیم طارق به تهران بیاید تا با او برخورد کنیم. ما حتی طارق را به مسجدسلیمان نبردیم تا او استراحت کند اما حالا اینطور صحبت می‌کند.