شناسهٔ خبر: 28673787 - سرویس استانی
منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

شایعه سکته استاندار اصفهان صحت دارد؟

مدیرکل حوزه استاندار اصفهان، خبر سکته محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان را تکذیب کرد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل حوزه استاندار اصفهان، خبر سکته محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان را تکذیب کرد.

از دقایقی پیش برخی کانال‌های مجازی خبری مبنی بر بستری شدن محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان براثر سکته قبلی را منتشر کردند که مدیرکل حوزه استاندار اصفهان این خبر را تکذیب کرد.

سعید صادقی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با بیان اینکه این خبر را تکذیب می‌کنم و خدا را شکر آقای مهرعلیزاده در صحت و سلامت به سر می‌برد، اظهار داشت: آقای استاندار تا ساعت یک بعد از نیمه شب گذشته جلسه داشتند و به سلامتی نیز به منزل رفتند، صبح اول وقت نیز من با ایشان تماسی داشتم و در مورد برنامه‌های پیش رو و برنامه‌ریزی کار‌ها و اقدامات صحبت کردیم.

وی افزود: آقای مهرعلیزاده یک چکاپ سالیانه داشت که به همین دلیل امروز در بیمارستان چمران حاضر شد تا هم از عملکرد بیمارستان بازدیدی داشته باشد و هم چکاپ مورد نظر انجام شود و این خودمراقبتی است که همه شهروندان نیز انجام می‌دهند.

مدیرکل حوزه استاندار اصفهان گفت: دقایقی پیش با ایشان تماس داشتم که در صحت و سلامت بودند و مشکلی وجود ندارد، بعد از ظهر نیز وی در ادامه برنامه‌های امروز خود که از قبل تنظیم شده حضور پیدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه کسانی که این شایعات را ایجاد می‌کنند خود رابه جای خانواده فرد بگذارند، تصریح کرد: اینگونه شایعه پراکنی‌ها جزء اخلاق رسانه‌ای و اجتماعی نیست و باید تأسف خود که چرا برخی با این شایعه پراکنی‌ها نگرانی بی مورد ایجاد می‌کنند، باید بدانیم اینجور شایعات ممکن است در مورد همه افراد دیگر هم اتفاق بیفتد.