شناسهٔ خبر: 28655594 - سرویس سیاسی
منبع: تسنیم | لینک خبر

دستور دادستان سنندج به پزشکی قانونی برای بررسی ادعای تعرض به "دنیا ویسی"

R1014142/P1014142/S2,20,21,22,1392/CT1

دادستان سنندج به پزشکی قانونی دستور داد ادعای تعرض به دنیا ویسی را بررسی کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم، صبح روز دوشنبه 16 مهر، دنیا ویسی دانش‌آموز پایه اول دبستان روستای گرماش از توابع شهرستان سنندج به‌دلیل ریزش دیوار فرسوده حیاط مدرسه جان خود را از دست داد.

طبق اعلام محمدسعید کنعانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 سنندج، قبل از ظهر دوشنبه 16 مهر 97 ریزش بخشی از دیوار حیاط مدرسه روستایی به‌علت فرسوده بودن بنا، یکی از دانش‌آموزان پایه اول دبستان به‌نام دنیا ویسی مصدوم و توسط مدیرآموزگار و پدرش به بیمارستان بعثت سنندج برده شد، اما متأسفانه براثر جراحات وارده این کودک فوت کرد.

پس از این حادثه، برخی افراد مدعی شدند دنیا پیش از اینکه فوت کند، مورد تعرض و تجاوز قرار گرفته و این احتمال وجود دارد که ریزش دیوار، سناریویی برای قتل دنیا و مخفی کردن تجاوز به او صورت گرفته باشد.

در همین زمینه اکبر جوهری دادستان سنندج در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی تسنیم، اعلام کرد: با توجه به این ادعا، به پزشکی قانونی دستور دادم بررسی و معاینات لازم برای تأیید یا رد این ادعا را انجام دهد اما تا این لحظه هنوز نظریه پزشکی قانونی اعلام نشده است اما به‌محض وصول گزارش، به اطلاع مردم خواهد رسید.

انتهای پیام/*