شناسهٔ خبر: 28338283 - سرویس ورزشی
منبع: طرفداری | لینک خبر

پیولی: داور به اشتباه برای اینتر پنالتی گرفت؛ در سطح اینتر ظاهر شدیم و شایسته کسب امتیاز بودیم

محمد رضایی

سرمربی سابق نراتزوری امیدوار بود در بازگشت به جوزپه مه آتزا بتواند با دست پر به فلورانس برگردد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- پس از متحمل شدن شکست 2-1 مقابل اینتر، استفانو پیولی معتقد است فیورنتینا در حد و اندازه میزبان ظاهر شده و شایسته کسب نتیجه بهتری بوده است. ضمنا او از داوری بازی نیز گلایه دارد.

پیولی بعد از بازی در مصاحبه ای با اسکای اسپورت ایتالیا گفت:

از عملکرد بازیکنانم راضی هستم، فقط اشتباه بسیار بدی در صحنه گل دوم مرتکب شدیم و روی یک پرتاب اوت ساده گل خوردیم. معتقدم پنالتی اینتر درست نبود چون هوگو از قصد با دست به توپ ضربه نزد. وقتی شما در حال دویدن هستید، نمی توانید دست خود را پشت بدنتان بگیرید. دوست داشتم "وار" را برای کارت زرد دوم آساموا به خاطر خطا روی کیه زا ببینم. همچنین صحنه به زمین افتادن کیه زا در محوطه جریمه اینتر.

بسیار افسوس می خورم چون واقعا بازی خوبی مقابل اینتر به نمایش گذاشتیم. هر دو تیم تلاش می کردند با پرس کردن، مالک توپ باشند. توانستیم بازی را برگردانیم و حتی شانس این را داشتیم که پیش بیفتیم اما مقابل تیمی چون اینتر، همیشه خطر گل خوردن وجود دارد. مقابل دروازه اینتر به اندازه کافی موثر ظاهر نشدیم اما در مجموع عملکرد خوبی داشتیم. در حد و اندازه میزبان نشان دادیم و شایسته کسب امتیاز بودیم.

می خواستیم در سن سیرو مقابل اینتر بازی را در کنترل داشته باشیم و تمایل زیادی به پیروزی از خود نشان دادیم. همین نگرش و اراده بازیکنان برای من بسیار راضی کننده است. تیم جوانی داریم که درحال کسب تجربه است.