شناسهٔ خبر: 28301002 - سرویس ورزشی
منبع: فارس | لینک خبر

عملکرد و نتایج فرنگی‌کاران جوان در اسلواکی قابل تقدیر است

لایق: عملکرد تیم کشتی آزاد جوانان در مسابقات جهانی در شورای فنی بررسی می‌شود

دبیر فدراسیون کشتی گفت: مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد گزارش خود را در زمینه عملکرد فنی کشتی‌گیران و کادر فنی به شورای فنی ارائه می‌دهد تا در نهایت نقاط ضعف بررسی و در صورت لزوم تصمیم‌گیری شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از فدراسیون کشتی رضا لایق با بیان این مطلب افزود: امیدوارم به لطف خدا و با حمایت مردم عزیز، این نفرات در آینده در تیم‌های ملی بزرگسالان بتوانند، برای کشتی ایران در رقابت‌های مهم و اصلی افتخارآفرین باشند.

وی با قدردانی از سرمربی، کادر فنی و مدیریتی تیم جوانان فرنگی ادامه داد: از عملکرد و نتایج کسب شده توسط این تیم در رقابت‌های جهانی اسلواکی راضی هستیم و این موضوع نشان می‌دهد که برنامه‌ریزی‌های انجام شده طی چند سال گذشته،  مانند برگزاری مسابقات بین‌المللی با کیفیت فنی و اجرایی در داخل کشور، اعزام‌ها، اردوها، برنامه‌های تمرینی و همچنین اجرای فرآیند انتخابی تیم‌های ملی که در شناسایی استعدادها و رشد و پرورش آنها نقش ویژه‌ای داشته، به همراه تلاش ویژه و مهارت آماده سازی تیم از سوی کادر فنی در زمینه کسب این موفقیت آن هم  4 مدال طلا موثر بوده است.

لایق تصریح کرد: با توجه به اینکه این توجه در رده‌های سنی نونهالان و خردسالان هم به درستی دنبال می‌شود، در نهایت امیدواریم این چرخه، تیم کشتی فرنگی بزرگسالان را در سال‌های آینده به نحو مطلوبی مورد حمایت و تقویت قرار بدهد.

وی خاطرنشان کرد: در مورد تیم ملی کشتی آزاد جوانان نیز ارزیابی اولیه ما این بود که این تیم در بعضی اوزان ضعف‌هایی دارد. البته به لطف خدا جوانان آزادکار از کورس قهرمانی جا نماندند و جزء سه تیم قرار گرفتند، اما عملکرد فنی برخی کشتی‌گیران که انتظار بیشتری از آنها داشتیم، رضایت بخش نبود که حتما امیر توکلیان مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد گزارش خود را در زمینه عملکرد فنی کشتی‌گیران، کادر فنی و بطور کلی عملکرد تیم  به شورای فنی ارائه می‌دهد تا در نهایت نقاط ضعف بررسی و در صورت لزوم تصمیم‌گیری شود.

انتهای پیام/س