شناسهٔ خبر: 28284168 - سرویس سیاسی
منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار کرمانشاه:

ایران، دانش آموزانی دانا و توانمند می خواهد

کرمانشاه - ایرنا - فرماندار کرمانشاه با تاکید براینکه ایران، دانش آموزانی دانا و توانمند می خواهد، گفت: دانش آموزان باید با توجه به آموزه های معلمان، مسیر اخلاق و توانمندی را طی کنند تا کشوری مستقل و توسعه یافته داشته باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، فضل اله رنجبر روز یکشنبه همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در هنرستان دخترانه صنایع شیمیایی کرمانشاه، اظهار داشت: براساس رهنمودهای امام راحل و تاکیدهای مقام معظم رهبری، دانش آموزان را به سه اصل تهذیب، تحصیل و ورزش توصیه می کنم.
وی با تاکید براینکه دانایی لازمه پیشرفت و توانمند شدن است، ادامه داد: در ابتدا دانش آموزان باید این سه اصل را در راس امور قرار دهند تا موفقیت نهایی برای آنان حاصل شود.
رنجبر با اشاره به حادثه اخیر تروریستی اهواز از آن به عنوان توطئه دشمن یاد کرد و گفت: دشمنان، ایران واحد و یکپارچه را نمی خواهند، همانطور که روزی خلق عرب با عنوان خوزستان بزرگ، روزی ترکستان و روزی کردستان را درست می کنند که باید در برابر همه این ترفندها هوشیار باشیم.
فرماندار کرمانشاه ادامه داد: مشکلات اقتصادی پیش آمده نیز با حمایت رهبری و تدابیر دولت رفع می شود و در صورت حفظ وحدت به زودی از پیچ خطرناک عبور خواهیم کرد.
با آغاز سال تحصیلی جدید بیش از 325 هزار دانش‌آموز استان کرمانشاه در مقاطع مختلف تحصیلی راهی کلاس‌های درس شدند.
7460/8066