شناسهٔ خبر: 28222611 - سرویس ورزشی
منبع: فارس | لینک خبر

اردوی تیم زیر 23 سال بانوان قایقرانی از اول مهر آغاز می‌شود

هشتمین مرحله از اردو‌های تدارکاتی تیم ملی آب‌های آرام بانوان زیر 23 سال از یک مهرماه به میزبانی دریاچه آزادی آغاز می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش  خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی ‌فدراسیون قایقرانی، هشتمین اردوی تدارکاتی تیم ملی آب‌های آرام بانوان زیر 23 سال به منظور حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا ازبکستان از یک مهرماه با حضور 9 قایقران در بخش کایاک و کانوکانادایی در دریاچه آزادی برگزار می‌شود.
این مرحله از اردو تا 22 مهرماه ادامه خواهد داشت.

الهه خوارزمی سرمربی، سکینه مرادی مربی و مهناز غفاری سرپرست تیم کادر فنی را تشکیل می‌دهند.

سارا کاظمی از هرمزگان، سمن سلطانی و ساجده بدراقلی تبریزی از تهران، آرزو حکیمی از همدان و مهسا آذری از گیلان در بخش کایاک و مهسا کهنسال از خوزستان، آتنا رئوفی و پریسا محمد‌زاده از گیلان و فاطمه کرمجانی از کرمانشاه در بخش کانو نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو هستند.

* تیم ملی پاراکانو تمرینات خود را به منظور حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا دنبال می‌کند. این تیم در آغاز ششمین مرحله اردوی آمادگی با 9 قایقران در دو بخش آقایان و بانوان از یک مهرماه به آب می زند.

این مرحله از اردو تا 22 مهرماه ادامه پیدا خواهد کرد.

اسلام جاهدی از هرمزگان، نادر عیوضی از گیلان، اکبر طهماسبی، مسعود قیصر و محسن ضربتی از تهران و امین اغنده از البرز در بخش آقایان و شهلا بهروزی راد از کرمانشاه ، رویا سلطانی از زنجان و فاطمه حیدریان از مازندران در بخش بانوان نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو هستند که تحت نظر مسعود مهدوی‌نیا تمرینات خود را انجام خواهند داد.

انتهای پیام/ا