شناسهٔ خبر: 28213782 - سرویس استانی
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حضرت عباس (ع) مظهر بصیرت و شجاعت

نماینده مردم شهرستان های نایین و خوربیابانک گفت: بصیرت حضرت عباس (ع) بود که در بین شهدا مقام بالاتر ،جایگاه و منزلت خاص پیدا نمود و تاسوعای حسینی در پاسداشت این شهید بزرگوار نامگذاری شده تا برادری و وفا ثابت داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، عباسعلی پوربافرانی نماینده مردم شهرستان های نایین و خوربیابانک در یادواره شهدای شهر بافران گفت : بصیرت حضرت عباس (ع) بود که در بین شهدا مقام بالاتر ،جایگاه و منزلت خاص پیدا نمود و تاسوعای حسینی در پاسداشت این شهید بزرگوار نامگذاری شده تا برادری و وفا ثابت داشته باشد.

وی بیان نمود : شهدا که محفل ، یاد و نام آن ها ذکر شده است همه چیز را تقدیم کرده اند تا نظام جمهوری اسلامی به رهبری امام (ره) بتواند ایران اسلامی را از استعمار نجات دهد .

وی ادامه داد: روز تاسوعا به دلیل رشادت های حضرت ابوالفضل (ع) در نهضت عاشورایی عموما به نام این حضرت شناخته می شود اما این واقعه تاریخی منحصر به همان روز نیست و ابعاد والای شخصیتی آن حضرت چند جانبه است.

پوربافرانی با بیان اینکه همه احاد باید از ولی امر مسلمین جهان تبلعیت و پیروی کنند اظهار نمود : راهنمایی های عالمانه رهبر معظم در جهت مسیر درستی و ترکی است که را بیان نموده مقام و منزلت حسین (ع) در آسمان بالاتر از منزلتش در زمین است.

نماینده نایین و خوروبیابانک در ادامه بیان نمود : نمایندگان مجلس باید به کسانی که در مکتب حسین درس آموخته اند و عزت اسلام را با هیج جیزی عوض نمی کنند ، باید به کسانی که در مکتب حسین درس آموخته اند با کسانی که عزت اسلام را با هیج جیزی عوض نمی کنند .

وی در پایان خاطرنشان کرد ، با اشاره به شرایط امروز کشور با بیان حدیثی از امام علی (ع) گفت : سوتدبیر ، تدمیر می آورد ، ما وقتی مسئولی نمی داند ارز کشور را در چه مسیری هدایت کند و وقتی مسئولی نمی داند راه کشور را چگونه ترسیم و طراحی کند که جان افراد را بگیرد فقط این نیست که دست اندازی کند به بیت المال مسلمین که آن یک بخش است.
یادواره 33 شهید بافران نایین در گلزار شهدای این شهر شامگاه تاسوعای حسینی با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
روایت جنگ هشت سال دفاع مقدس ، ذکر مصیبت و اجرای گروه سرود از دیگر برنامه های این یادواره شهدا بود.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری یادواره 33 شهید بافران نایین