شناسهٔ خبر: 28128174 - سرویس سیاسی
منبع: جماران | لینک خبر

عناوین روزنامه های 25 شهریور در خراسان رضوی

* شهرآرااین روزنامه 'پایانی بر دغدغه پارازیتها' را به عنوان تیتر نخست منتشر کرد. 'افزایش سه برابری قیمت ظروف یکبار مصرف در بازار، 100 میلیارد در راه آزادراه و

صاحب‌خبر - * شهرآرا
این روزنامه 'پایانی بر دغدغه پارازیتها' را به عنوان تیتر نخست منتشر کرد. 'افزایش سه برابری قیمت ظروف یکبار مصرف در بازار، 100 میلیارد در راه آزادراه و گلایه های ارزی صادرات' برخی دیگر از عناوین صفحه نخست شهرآرا هستند. تصویر نخست این روزنامه هم با عنوان' هنوز قصه همسنگران تازه است' به ورود چند پیکر شهید گمنام و دفاع مقدس به شهر مشهد اختصاص یافته است.

* روزنامه قدس:
این روزنامه عنوان 'ضرب الاجل 60 روزه به مدیران بازنشسته' را در تیتر نخست چاپ کرد. 'استیضاح وزیر نفت کلید خورد، بازی کشدار اروپا با بسته های پیشنهادی به ایران و خودروسازی بدون نقشه در جاده خاکی' دیگر عناوین صفحه نخست قدس هستند. عکس نخست این روزنامه هم با تیتر 'حمله هوایی ائتلاف سعودی به انبار غذا در یمن' تصویر گریه یکی از کودکان یمنی است.

* ویژه نامه استانی روزنامه قدس:
این ویژه نامه عنوان 'کاهش برداشت پسته، خنده را از لب باغداران ربود' را در تیتر نخست منتشر کرد. عکس نخست این ویژه نامه هم تصویری با عنوان عطر شهادت در مشهدالرضا(ع) به ورود پیکر چند شهید دفاع مقدس و مدافع حرم اختصاص یافته است.

* روزنامه خراسان:
این روزنامه عنوان 'نمک نشناسی کره ایها' را برای تیتر نخست خود انتخاب کرد. 'محکومیت جاسوس 60 ساله در مشهد، بهبود درآمد سرانه، افزایش شکاف طبقاتی در سال 2017 و سکان رها شده دیپلماسی در بزرگترین شرکای اقتصادی' دیگر عناوین صفحه نخست روزنامه خراسان هستند.

* ویژه نامه خراسان رضوی:
این ویژه نامه عنوان 'کاهش صادرات استان در صورت خودتحریمی افغانستان' را در تیتر نخست چاپ کرد. عکس نخست ویژه نامه خراسان رضوی هم با عنوان 'رهروان مکتب حسینی' به ورود پیکرهای چند شهید دفاع مقدس و مدافع حرم به شهر مشهد اختصاص دارد.
7507/1858
انتهای پیام