شناسهٔ خبر: 27536587 - سرویس ورزشی
منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

فرزان عاشورزاده: شرمنده‌تر از قبل شدم

ورزش > دیگر ورزشها - عاشورزاده گفت: در دومین حضور بازیهای آسیایی‌ام به دنبال دومین نشان طلا بودم و از نظربدنی و ذهنی خیلی آمادگی داشتم اما نتوانستم ٢٠ثانیه پایان مسابقه را در اختیار بگیریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرآنلاین از جاکارتا، تكواندوكار المپيكي كشورمان بعد از باخت مقابل حريف ازبكستاني و كسب مدال برنز ابراز داشت: تمام هدفم كسب دومين مدال طلاي بازي هاي آسيايي بود و در دو مسابقه اول خيلي خوب امتياز گرفتم و مبارزه را اداره كردم اما در مقابل حريف ازبكستاني او با چند اخطار و ضربات مشت از من جلو افتاد ولي من خيلي زود با ضربات سه امتيازي و حملات پي در پي كار را به تساوي كشاندم و خودم را به فينال نزديك كردم.

وي ادامه داد: بايد به همين روش ادامه مي دادم تا برنده از ميدان خارج مي شدم اما در ٢٠ ثانيه آخر او از من در امتياز جلو افتاد و ديگر فرصت جبران به من نداد.

عاشورزاده در خاتمه گفت: مي خواستم با طلاي خود پيام آور شادي براي مردم كشورم باشم تا آنها را خوشحال كنم اما نتوانستم و شرمنده تر از قبل شدم هرچند حريف ازبكي من يكي از تكواندوكاران خوب اين وزن است اما من فقط براي طلا و خوشحالي مردم به جاكارتا آمدم ولي تكواندو ورزش ثانيه هاست و شرمنده مردم خوب كشورم شدم كه نتوانستم انتظارات آنها را برآورده كنم.

256 41