شناسهٔ خبر: 27522162 - سرویس ورزشی
منبع: برنا | لینک خبر

طی گزارشی درباره 4 بازی ماندگار تیم‌های ایرانی و قطری منتشر شد؛

اشاره کنفدراسیون فوتبال آسیا به گلزنی مرحوم هادی نوروزی+عکس

سایت ای اف سی در گزارشی به یکی از بازی ها به برد سه بر صفر پرسپولیس مقابل لخویا یا همان الدحیل فعلی که با گلزنی مرحوم هادی نوروزی همراه بود اشاره کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، کنفدراسیون فوتبال آسیا دیروز در گزارشی نوشت دیدار تیم‌های ایرانی و قطری همیشه دیداری کلاسیک است و تا به حال ۴ دیدار تحسین برانگیز بین این تیم‌ها برگزار شده است.

اما سایت ای اف سی در یکی از بازی ها به برد سه برصفر پرسپولیس مقابل لخویا یا همان الدحیل فعلی که با گلزنی مرحوم هادی نوروزی همراه بود اشاره کرد و نوشت:

شاهد آن هستیم که بسیاری از بازیکنان دو تیم لخویا (الدحیل جدید) و پرسپولیس تهران در لیگ قهرمانان اسیا 2018 در حالی به مصاف یکدیگر می روند که هنوز دیدار 2 تیم در سال 2015 را تجربه کرده اند. پرسپولیس ایران در دیدار رفت توانسته بود، لخویا را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد و در این دیدار محسن بنگر، مرحوم هادی نوروزی و محمد نوری گلزنی کرده بودند. هادی نوروزی بازیکن تیم پرسپولیس ایران 8 ماه پس از این دیدار در اثر حمله قلبی درگذشت و دیگر گلزنان این تیم نیز سرخپوشان ایرانی را ترک کردند.2 ماه بعد اما لخویا انتقام شکست خود را گرفت و توانست تیم پرسپولیس را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد.