شناسهٔ خبر: 27419224 - سرویس ورزشی
منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

شفر: تیم‌مان هنوز کامل نشده / چرا تیم من هم مثل تیم منصوریان باید به حاشیه برود؟!

ورزش > لیگ برتر - وینفرد شفر سرمربی استقلال بعد از شکست مقابل پارس جم درباره اولین باخت تیمش صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بعد از شکست 1-0 استقلال تهران مقابل پارس جم که اولین شکست فصل آبی ها بود، وینفرد شفر درباره این بازی گفت: "در تمرینات و جلسات با بازیکنان صحبت کرده بودیم که زمانی به مشکل می‌خوریم که حریف رو به ضربات هوایی بیاورد. می‌دانستیم دروازه‌بان‌شان و بازیکن شماره سه آنها رو به بازی مستقیم می‌آورند و تنها راه گلزنی آنها همین است. روی گل تیم پارس دیر رسیدیم و توپ به پشت خط دفاعی‌مان رسید. آرمین سهرابیان باید زودتر می‌ایستاد و توپ را به دروازه‌بان‌مان می‌داد."

او همچنین درباره کامل نشدن تیم استقلال گفت: " چیزی که باید یاد بگیریم، تیم ساختن است. هنوز تیم ساختن ما کامل نشده است. دیدید که مارکوس نیومایر و بازیکن عراقی در نیمه دوم بازی کردند. در نیمه اول مرتضی تبریزی منتظر توپ بود، اما توپ به پشت او می‌رسید یا در نیمه دوم زمانی که رضا آذری می‌خواست پاس بدهد، مهاجم بیرون نمی‌آمد که توپ بگیرد. این همان چیزی است که بازیکنان باید در تمرینات یاد بگیرند."

شفر درباره اشتباهاتی که در این بازی موجب باخت تیمش شدند اضافه کرد: "امروز اشتباه کردیم و بهتر بود این هفته چنین اتفاقی می‌افتاد تا چهار هفته دیگر. باید آنالیز کنیم تا بهتر شویم. باید در تمرینات یکسری کارها را انجام دهیم."

سرمربی استقلال درباره زمان بازگشت سید حسین حسینی به ترکیب نیز گفت: " حسینی مصدومیتی داشت و به خاطر مصدومیتش نتوانست بازی کند. سیدمهدی رحمتی به جای حسینی بازی کرد و عملکرد خوبی داشت. حسینی باید برای موقعیتش بیشتر تلاش کند و بجنگد."

شفر درباره گرو و وضعیت مصدومیتی که برایش به وجود آمده گفت: " یکی از مشکلات امروز ما گرو بود. او در بازی اول خود برای استقلال برابر تراکتورسازی بازی کرد و مشکل عضلانی برای‌اش پیش آمد. ما او را برای یک بازی نمی‌خواهیم، بلکه همه بازی‌ها می‌خواهیم."

سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به سؤال خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه استقلال سال گذشته با هدایت علیرضا منصوریان اینجا شکست خورد و تیمش به حاشیه رفت و نگران نیست که تیم او نیز دچار حواشی شود، با خنده گفت: "نه، چرا باید این اتفاق بیفتد؟ شاید ما باید خبرنگاران را آنالیز کنیم!"