شناسهٔ خبر: 27359241 - سرویس سیاسی
منبع: ایبنا | لینک خبر

مدیر توسعه بیمه پاسارگارد در گفت‌و‌گو با ایبنا:

ادامه همکاری بیمه پاسارگاد با داستان‌نویسان منوط به افزایش متقاضیان است

علی حیدری، با اشاره به عقد قرار‌داد با بیمه با اعضای انجمن داستان‌نویسان، گفت: بعد از مذاکره با نمایندگان انجمن تصور می‌کردم با حجم تقاضای نویسندگان مواجه خواهیم شد به‌طوری که گروه 907 توان پاسخگویی به بیمه‌شدگان را نداشته باشد. اما به نظر می‌‌رسد که جامعه ادبی چندان به آینده و بیمه توجه ندارد.

صاحب‌خبر -
 
علی حیدری؛ مدیر توسعه بیمه پاسارگارد در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) درباره توافق با انجمن صنفی داستان‌نویسان تهران بیان کرد: بعد از رایزنی با نمایندگان انجمن،‌ مقرر شد تا اعضای انجمن با همان کیفیت مفاد قرار‌داد کارمندان بانک مرکزی و علوم‌پزشکی استان تهران از خدمات بیمه پاسارگارد بهره‌مند شوند و سه ماه گذشته این قرار‌داد بین بیمه پاسار‌گارد و انجمن منعقد شد.       
  
وی درباره خدمات بیمه‌ای شرکت بیمه پاسارگارد برای اعضای این انجمن ادامه داد: بیمه‌نامه‌های صادر شده، بیمه‌نامه‌های مربوط به طرح مکمل بازنشستنگی است. بیمه بازنشستگی مکفی که دو تا سه برابر بیمه تامین اجتماعی است و تامین هزینه‌های درمانی، دو خدمت مهم این بیمه به حساب می‌آید. نکته قابل توجه این بیمه‌نامه پرداخت بیمه بازنشستگی به صورت یک‌جا با رقم قابل توجه 500 میلیون تومان است.  

وی با اشاره به دو قرار‌ بزرگ بین بیمه پاسارگارد با بانک مرکزی و علوم‌پزشکی استان تهران گفت: قرار‌داد بین بیمه پاسارگارد و علوم پزشکی تهران با جمعیت آماری 3 هزار نفری و با بانک مرکزی با جمعیت 70 هزار نفری منعقد شد. دلیل اصلی مذاکره بیمه پاسارگارد با انجمن داستان‌نویسان با 360 عضو با توجه به اینکه چندان برای شرکت نیز سود‌آور نیست، علاقه‌ شخصی و برخورداری این جامعه مظلوم و محروم از انواع خدمات بیمه‌ای است.  
    
به گفته وی، ادامه همکاری بیمه پاساردگارد با انجمن داستان‌نویسان منوط به افزایش تعداد متقاضیان است.  

مدیر توسعه بیمه پاسارگارد بیان کرد: ماهانه بین 12 تا 15 هزار بیمه‌نامه از سوی  بیمه‌ پاسارگارد صادر می‌شود و گروه 907 نیز پرفروش‌ترین بیمه در استان تهران به شمار می‌رود.
 
حیدری ادامه داد: مدیرکل بیمه‌های اشخاص، بعد از موافقت عقد قرار‌داد با انجمن داستان‌نویسان، رضایتمندی خود برای الحاق تبصره با هدف تعمیم و گسترش این جامعه آماری در آینده را نیز اعلام کرده بود.     
 
وی با اشاره به مهلت ثبت‌نام اعضای انجمن برای استفاده از خدمات بیمه افزود: بیمه پاسارگارد بیش از بازه زمانی تعیین شده نمی‌تواند برای دریافت تقاضای اعضای انجمن صبر کند. تا کنون نزدیک به 20 نفر از اعضای انجمن متقاضی دریافت خدمات شده‌اند.  

مدیر توسعه بیمه پاسارگارد تاکید کرد: برای ارائه خدمات بیمه مکمل بازنشستگی جامعه آماری باید افزایش پیدا کند. اما اگر تعداد قابل ملاحطه‌ای تقاضای خود را اعلام کنند شرکت مجاز به تدوین بیمه‌‌نامه‌‌ زیر نظر بانک مرکزی و بیمه مرکزی با حق‌بیمه بسیار نا‌چیز 100 هزار تومان است.  

وی تاکید کرد: برای تدوین این بیمه‌نامه که زمینه آسودگی خیال بیمه شده را برای بازنشستگی تامین می‌کند، تعامل دوسویه ضروری است. تاکید دارم حق شرکت است که تعداد متقاضیان دریافت خدمات قابل‌ملاحظه باشد.  
 
به گفته این مقام مسئول در بیمه پاسارگارد، بیمه شده اگر از خدمات بیمه‌ای استفاده کند و یا نکند با مجوز بیمه مرکزی می‌تواند بازنشستگی یکجا دریافت کند. یکی دیگر از بزرگترین محاسن این بیمه استفاده از خمات بیمارستان‌های خصوصی و دولتی است.  
 
حیدری گفت: بعد از مذاکره با نمایندگان انجمن تصور می‌کردم با حجم تقاضای نویسندگان مواجه خواهیم شد به‌طوری که گروه 907 توان پاسخگویی به بیمه‌شدگان را نداشته باشد. اما به نظر می‌‌رسد که جامعه ادبی چندان به آینده و بیمه توجه ندارد.
 
وی ادامه داد: اعلام کردم برای دریافت مجوز ارائه خدمات طرح مکمل بازنشستگی به نویسندگان می‌جنگم و سر عهد خودم نیز ایستادم. هر چند که بسیاری تصور نمی‌کردند، اما به نتیجه رسیدم. طی مذاکره با نماینده انجمن توافق شد تا نشست‌های مشاوره در زمینه خدمات این بیمه برای اعضای انجمن برگزار شود همچنین درباره اطلاع‌رسانی بیشتر نیز صحبت‌هایی انجام شد اما احساس می‌کنم انجمن با گروه 907 همکاری لازم را ندارد.