شناسهٔ خبر: 27357426 - سرویس استانی
منبع: مهر | لینک خبر

مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی قزوین:

خبرگزاری مهر رسانه ای معتدل و صادق است

قزوین- مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی قزوین گفت: خبرگزاری مهر رسانه ای معتدل، پرمخاطب و صادق است و توانسته به عنوان منبعی موثق مخاطبان زیادی را جذب کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، هادی طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی قزوین روز سه شنبه به مناسبت روز خبرنگار با حضور در دفتر خبرگزاری مهر از فعالیت همکاران عرصه خبر تشکر و قدردانی کرد.

طاهرخانی بیان کرد: بدون شک خبرگزاری مهر یکی از تاثیرگذارترین رسانه های استان است که بدون حمایت مالی توانسته استقلال و بی طرفی خود را حفظ کند و در شرایطی که سیاسی کاری فضا را گرفته به عنوان رسانه ای معتدل، حرفه ای و شفاف در مسیر رسالت خبری خود حرکت کند.

وی اظهارداشت: این رسانه جایگاه خود را در استان پیدا کرده و به عنوان منبع و مرجع برای خیلی ها مورد استفاده قرار می گیرد و این اعتماد سازی با عشق و علاقه و مداومت و سخت کوشی بدست آمده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین یادآورشد: در شرایطی که انتشار اخبار بی هویت و غیرواقعی در سایتها و فضای مجازی گاهی اوقات مشکل ساز می شود و اعتماد عمومی را خدشه دار می کند و در این میان وجود خبرگزاری های مورد اعتماد غنیمت است.

برگزاری ۵۸ عنوان نمایشگاه در سال گذشته

وی با ارائه گزارشی از فعالیتهای انجام شده گفت: در سال گذشته ۵۸ عنوان نمایشگاهی در استان برگزار شد و به عنوان پرمخاطب ترین دستگاه اجرایی توانسته با استقبال خوب مردم روبرو شود.

طاهرخانی اظهارداشت: امسال هم در ۴۰ هفته نمایشگاه بیش از ۶۲ عنوان نمایشگاه در بخش های مختلف برگزار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی قزوین گفت: برای همراهی با رسانه ها آمادگی داریم دوسالانه نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها را برگزار کنیم تا مانند اکسپو فرهنگ سازی شود.

وی اضافه کرد: در این کار فرهنگی دنبال سود نیستیم و همه امکانات خود را در اختیار رسانه ها قرار می دهیم تا خود را معرفی کنند.

طرح توسعه نمایشگاه اجرایی می شود

طاهرخانی در ادامه از اجرای طرح توسعه فضای نمایشگاهی خبرداد و اظهارداشت: با خرید ۱۰ هکتار زمین درصدد احداث سایت جدید نمایشگاهی در بالای اتوبان هستیم و طرح توسعه با ایجاد نمازخانه، رستوران و فست فود برای ارائه خدمات رفاهی به بازدیدکنندگان نیز انجام شده است.