شناسهٔ خبر: 26723533 - سرویس ورزشی
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

جدید‌ترین اخبار باشگاه استقلال در آستانه لیگ هجدهم

رقابت‌های لیگ هجدهم در حالی از چند روز دیگر آغاز می‌شود که آبی پوشان پایتخت با حواشی مختلفی رو به رو هستند.

صاحب‌خبر -

جدید‌ترین اخبار باشگاه استقلال در آستانه لیگ هجدهمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛استقلالی ها این روز ها و در زمان نقل و انتقالات با حواشی مختلفی روبه رو هستند.

جدایی ابراهیمی و حضور منتظری در تمرینات

بحث جدایی امید ابراهیمی فرمانده تیم فوتبال استقلال بیشترین شوک را به آبی پوشان وارد کرد تا جایی که آنها مجبور شدند با علی کریمی بازیکن سابق سپاهان وارد مذاکره شوند .بازیکنی که درگیر مصدومیت از ناحیه کمر است و قرار شد تا زمان رسیدن جواب  ایفمارک و تست های پزشکی این بازیکن،  مدیران استقلال تصمیم های لازم را اتخاذ کنند.

پس از این بحث کش و مکش منتظری و مدیران استقلال برای رسیدن به توافق به میان آمد که در همین راستا شنیده می شود منتظری با اعلام پیشنهاد قطری ها به مدیران استقلال آنها را مجاب می کنند تا با او به تفاهم برسند و در نهایت این بازیکن پس از ماندن در استقلال روز جمعه به اردوی ترکیه اضافه شد .

استقلالی ها راهی آلمان می شوند/جلسه آبی پوشان برای حفظ چشمی

کاروان تیم فوتبال استقلال برای انجام یک بازی دوستانه با تیم کالسروهه در آلمان روز جمعه هفته گذشته با حضور در سفارت آلمان روادید لازم برای حضور در این کشور را دریافت کرد.

روزبه چشمی مدافع آبی پوشان پایتخت که از تیم های قطری و هلندی پیشنهاد دارد روز گذشته نشستی را با مدیران استقلال برگزار کرد و قرار است وضعیت این بازیکن در جلسه امروز برای ماندن در استقلال مشخص شود.

مجید حسینی دیگر مدافع آبی پوشان پایتخت که این روز ها به دنبال حضور در باشگاه ترابوزان ترکیه است و مسئولان این باشگاه هم به هر شکلی به دنبال جذب این بازیکن هستند با مشکل نداشتن گذرنامه همراه است و مدیران استقلال حاضر نیستند به هر قیمتی حسینی را از دت بدهند .

حضور هواداران مقابل وزارت ورزش و جوانان /مذاکره استقلال با تیام و جباروف

روز گذشته هواداران تیم فوتبال استقلال با حضور مقابل درب وزارت ورزش و جوانان خواهان جدایی افتخاری و توفیقی مدیران استقلال شدند.

تیام و جپاروف که هنوز با استقلالی ها برای حضور در جمع آبی ها و تمرینات این تیم با مدیران استقلال به توافق نرسیدند قرار است با تهیه یلیت تا امشب راهی ترکیه شود تا مذاکرات رسمی را برای عقد قرارداد انجام دهند.

از طرفی شفر خواهان جذب نیومایر هافبک آلمانی است و در حال حاضر این بازیکن با حضور در ترکیه منتظر عقد قرارداد نهایی با مدیران باشگاه است تا بدین ترتیب در تمرینات آبی ها حاضر شود.

توفیقی استعفایش را تکذیب کرد

برکناری و استعفای توفیقی معاون ورزشی باشگاه استقلال طی روز های گذششته بار ها به گوش رسید که در نهایت توفیقی در صحبت های خود این موضوض را قویا تکذیب کرد.

افتخاری مدیر عامل باشگاه استقلال روز گذشته بخشی از طلب مگویان و جمشیدیان را پرداخت کرد و او هم اکنون به دنبال تسویه طلب های دیگر شاکیانی است که در کنفدراسیون فوتبال آسیا تشکیل پرونده داده اند .

بحث ریاست امیر حسین فتحی در هیئت مدیره استقلال از دیگر مواردی بود که طی 2 روز گذشته به میان می آید و بعید نیست وزارت ورزش و جوانان در اقدامی چنین کاری را انجام دهد .

مصدومیت سرمربی استقلال

در کنار تمام حاشیه های  باشگاه استقلال می توان به  مصدومیت شفر سرمربی آلمانی از ناحیه دست اشاره کرد.

انتهای پیام /