شناسهٔ خبر: 26673574 - سرویس علمی-فناوری
منبع: آی‌تی‌آنالایز | لینک خبر

جهرمی: کم فروشی با وزارت من به پایان رسید

صاحب‌خبر -

وی در پاسخ به سوالی در باره کم فروشی حجم اینترنت از سوی اپراتورهای تلفن همراه گفت: ابتدای دوره خدمت من در مسئولیت وزیر، گزارش‌هایی درباره کم‌فروشی اپراتورهای تلفن همراه به وزارت ارتباطات ارائه شده که بررسی در این خصوص انجام و دو درصدی که به دلیل نحوه محاسبه شمارش ها انجام می گرفت توسط سازمان تنظیم مقررات رادیوئی اصلاح شد.

به گزارش ایلنا ظآذری جهرمی اظهار داشت: در حال حاضر گزارش جدیدی مبنی بر اینکه مشترکان حجمی را خریداری کرده اما شرکتی کمتر از آن میزان را تحویل داده باشد دریافت نشده است.

وی درباره تغییر و خلاقیت در مدلهای فروش خدمات ارتباطی و اینترنتی تلفن همراه نیز گفت: اپراتورها حق ندارند بسته ای را به مشترک تحمیل کنند اما در قالب سقفی که در مقررات تنظیم رادیویی مشخص شده می توانند بسته های ارائه شده را تغییر دهند.

وزیر ارتباطات با بیان اینکه اینکه برخی از اپراتورهای تلفن همراه حجمی از اینترنت را به مشترکین می‌فروختند که بعد از خرید آن مشخص می‌شد بخشی از بسته خریداری شده قابلیت استفاده روزانه و بخشی ویژگی شبانه دارد، افزود: این کار به نوعی فریب مشترکان است و به همین دلیل پیگیری این موضوع در دستور کار سازمان تنظیم مقررات رادیویی قرار گرفته و اکنون این نقص از درگاه های اصلی خرید اپراتورها اصلاح شده است.