شناسهٔ خبر: 26673260 - سرویس علمی-فناوری
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

قدس منتظر توست؛ هدیه هنرمند فلسطینی به سردار سلیمانی +فیلم

صفحه‌ی اینستاگرام حاج قاسم ویدئویی از نقاشی اهدایی یک هنرمند فلسطینی به ایشان را منتشر کرد که روی آن به زبان عربی جمله‌ی "قدس منتظر توست حاج قاسم" نوشته شده است.

صاحب‌خبر -

سرداربه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، کسی است که پس از 8 سال حضور در جبهه‌های دفاع مقدس، پا در میدان جهاد جدیدی گذاشت و با نیت خالص مبارزات خود ادامه داد. او با کمک و آموزش گروه‌های مقاومت در کشورهای منطقه، به مردم مظلوم این کشورها کمک می‌کرد تا در برابر زورگویان جهانی از خود دفاع کنند.

به دلیل همین فداکاری‌ها و مجاهدت‌های سردار سلیمانی، مردم کشورهای منطقه همیشه ارادت و علاقه خاصی به ایشان دارند. صفحه‌ی اینستاگرام  حاج قاسم ویدئویی از نقاشی اهدایی یک هنرمند فلسطینی به ایشان را منتشر کرد. در این نقاشی، تصویری از سردار سلیمانی کشیده شده و به زبان عربی جمله‌ی "قدس منتظر توست حاج قاسم" نوشته شده است. در ادامه این ویدئو را منتشر می‌کنید.

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6595616/8301646?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/