شناسهٔ خبر: 26672334 - سرویس استانی
منبع: جماران | لینک خبر

راهیان نور روحیه انقلابی را تقویت می کند

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری مازندران، احمد حسین زادگان عصر روز پنجشنبه در جلسه ستاد راهیان نورافزود : نسل جوان با وجود فضای مجازی با حجم زیادی از

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری مازندران، احمد حسین زادگان عصر روز پنجشنبه در جلسه ستاد راهیان نورافزود : نسل جوان با وجود فضای مجازی با حجم زیادی از اخبار و اطلاعات بعضا نادرست مواجه است، جوانان بیش از همه در معرض تهاجمات فرهنگی هستند و راهیان نور تاثیربسزایی در مقابله با این تهاجم است.
وی اضافه کرد: همچنین دشمن با دیدن انبوه ملت که از نقاط مختلف کشور در مناطق جنگی حضور می یابند، دلهره درگیر شدن با چنین مردمی را خواهد داشت.
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران خاطرنشان کرد : اجرای طرح اعزام کاروان های راهیان نور مسیری برای رسیدن به همدلی و همزبانی است، هنگامی که مردم با افکار و ظاهری متفاوت کنار هم جمع شوند، نشان دهنده تاثیر شهدا در تبدیل اختلافات به انسجام است.
حسین زادگان خواهان مردمی کردن طرح اعزام راهیان نور شد و این کار را باعث تداوم اجرای این طرح و مشارکت گسترده مردمی دانست و اظهارداشت : باید برنامه های فرهنگی را با مشارکت مردم اجرایی کنیم و راهیان نور نیز یکی از طرح های مهم فرهنگی است که مردم در آن نقش بسزایی دارند.
وی گفت که باید کارگروه 9 گانه ای برای مدیریت و سازماندهی اعزام کاروان راهیان نور در استان تشکیل شود و هر کارگروه وظیفه خود را به درستی انجام دهد.
معاون استاندارمازندران در پایان بر امنیت اجرای طرح راهیان نور نیز تاکید کرد و خواهان در نظر گرفتن تمام جوانب برای ارتقاء سطح امنیتی برگزاری این طرح شد.
در نوروز سال جاری 35 هزار نفر از استان مازندران در قالب کاروان راهیان نور به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام شدند.
6982/1899
انتهای پیام