شناسهٔ خبر: 26672006 - سرویس ورزشی
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حدادی:کدام منطقی می پذیرد برای دوومیدانی پولی نباشد / عهد کردم تنها به افتخارآفرینی برای ملت و مملکت عزیزم فکر کنم

نایب قهرمان المپیک لندن گفت:کدام منطقی می‌پذیرد در آستانه بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا برای دوومیدانی و قهرمانانش پولی فراهم نباشد.

صاحب‌خبر -

احسان حدادی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد سکه های تعلق گرفته به دوومیدانی کاران اظهار کرد:کدام منطقی می‌پذیرد در آستانه بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا برای دوومیدانی و قهرمانانش پولی فراهم نباشد، اما برای برخی رشته‌ها پاداش در اسرع وقت بدون هیچ گونه مشکلی پرداخت می شود و بدون شک اختلاف سلیقه ها باعث می شود ورزش کشور صدمه ببیند .

قهرمان سه دوره بازی های آسیایی افزود: تصور می کنم  مسئولان وزارت ورزش و جوانان باید متوجه شده باشند که باید برای ورزشکاران دوومیدانی که در این مدت تلاش زیادی کرده اند و مدال های رنگارنگ کسب کرده اند چه بکنند.

او ادامه داد:دیگر حرفی برایم در این رابطه نه تنها باقی نماند است و نمی دانم  چه مسائله ای  را بیان کنم.  این موضوع و این اتفاق یک کار غیر منطقی و نادرست است و اصلا نمی تواند  زیبنده باشد آن هم در این بازه زمانی که فرصت  چندان زیادی  تا شروع بازی های آسیایی جاکارتا نیست.

نایب قهرمان المپیک لندن بیان کرد:معتقدم در این شرایط سعی و تلاش مسئولان بیشتر کشورها این است که با فراهم آوردن امکانات لازم و در کنار آن رسیدگی بیشتر هم موجبات آرامش ذهنی ورزشکاران شان را فراهم کنند و هم کاری کنند که آنها با خیالی آسوده برای کشورشان در جاکارتا مدال آوری کنند.

دارنده مدال برنز در ادامه افزود:  .خوشبختانه مردمانی داریم بی‌نهایت قدرشناس و با محبت که حتی باید جان را فدای لطف و محبت خالصانه شان کرد و با تمام وجودم ادای احترام می‌کنم به مردم وطنم که همواره حمایت‌های بی‌دریغ شان شامل حال افتخارآفرینان ورزش ملی ایران بوده و هست. عهد کردم تنها به افتخارآفرینی برای ملت و مملکت عزیزم فکر کنم و به حواشی ایجاد شده دیگر فکر نکنم.

بیشتر بخوانید:

حدادی چهارمین پرتاب‌گر دیسک دنیا/ تفتیان در میان بیست و یک نفر دونده برتر دوی سرعت جهان

حدادی در رقابت‌های دایموند لیگ پاریس ششم شد

حدادی این بار در «پاریس» پرتاب می کند

انتهای پیام/

اظهارات حدادی درباره پاداش های تعلق گرفته به ورزشکاران دوومیدانی