شناسهٔ خبر: 26658765 - سرویس ورزشی
منبع: طرفداری | لینک خبر

گری نویل: به گمانم هری کین با مصدومیت بازی می کرد؛ انگلیس بیش از آن چه تصور می شد در جام جهانی پیشروی کرد

امیرعلی پژمان

اسطوره منچستریونایتد معتقد است حضور انگلیس در مرحله نیمه نهایی هم فراتر از تصور بقیه بود.

صاحب‌خبر -

طرفداری- دقایقی پیش انگلیس با پذیرش شکست 2 بر 1 برابر کرواسی از صعود به فینال جام جهانی 2018 بازماند. سه شیرها حالا باید در دیدار رده بندی به مصاف بلژیک بروند.

گری نویل در واکنش به شکست شاگردان گرت ساوتگیت برابر کرواسی طی مصاحبه با ITV گفت:

با وجود این که هرگز فکرش را نمی کردیم، انگلیس تا این مرحله از جام جهانی بالا آمد. انگلیس هرگز بیش از آن چه تصور می شد در تورنمنت ها پیشروی نکرده اما این تیم توانست چنین کاری انجام دهد و کل کشور را به وجد آورد.

قبل از بازی گفتیم بازیکنان باید از فرصت پیش آمده نهایت استفاده را ببرند زیرا ممکن است دیگر بخت صعود به فینال جام جهانی نصیب شان نشود. اکنون که به آن ها نگاه می کنم تنها آرزویم این است که این بازیکنان بار دیگر چنین فرصت بزرگی نصیب شان شود.

اگر طی چند روز آینده با خبر نشویم هری کین از زمان بازی با کلمبیا تا به حال با مصدومیت بازی می کرده، متعجب خواهم شد. او حتی در نیمه دوم بازی با کلمبیا چندان در زمین تحرک نداشت و برابر سوئد نیز همین گونه بود. نمی خواهم بهانه جویی کنم اما شرایط کین چندان ایده آل به نظر نرسیده است.

بازیکنان برجسته دنیا در یک سوم هجومی، کاملا خونسرد به نظر می رسند و این گونه گمان می شود که آن ها زمانی اضافی برای یافتن مقصد دقیق پاس شان در اختیار دارند. بازیکنان هجومی ما امشب کمی عجول بودند و متوجه فرارهای کین نمی شدند.