شناسهٔ خبر: 26656682 - سرویس سیاسی
منبع: ایکنا | لینک خبر

پیام تسلیت مسئولان کشوری به مناسبت سانحه ترمینال سنندج

گروه سیاسی- مسئولان کشوری در پی تصادف تانکر حامل سوخت با اتوبوس مسافربری و جانباختن هموطنانمان در این حادثه طی پیام هایی به مردم داغدار کردستان تسلیت گفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا از کردستان، مسئولان کشوری در پی تصادف تانکر حامل سوخت با اتوبوس مسافربری و جانباختن هموطنانمان در این حادثه طی پیام هایی به مردم داغدار کردستان تسلیت گفتند.
پیام رئیس جمهور به مناسبت سانحه ترمینال مسافربری سنندج
رئیس‌ جمهور در پیامی با ابراز همدردی و تسلیت به خانواده‌های جان‌باختگان حادثه تلخ و تأسف‌بار در ترمینال مسافربری سنندج از مسئولان استانی به ویژه استاندار به عنوان نماینده دولت خواست تا نسبت به بررسی دقیق علت وقوع این حادثه اقدام کرده و تلاش و اهتمام ویژه‌ای برای رسیدگی به خانواده‌های داغدیده و تسکین آلام آنان داشته باشند.
پیام رئیس جمهور به مناسبت سانحه ترمینال مسافربری سنندج
متن پیام دکتر حسن روحانی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
وقوع حادثه تلخ و تأسف‌بار در ترمینال مسافربری سنندج که منجر به جان باختن و مجروح شدن تعدادی از هموطنان عزیزمان در استان کردستان گردید، موجب اندوه و تأثر عمیق شد.
هم‌اکنون لازم است مسئولان استانی به ویژه استاندار محترم به عنوان نماینده دولت، نسبت به بررسی دقیق علت وقوع این حادثه اقدام کرده و تلاش و اهتمام ویژه‌ای برای رسیدگی به خانواده‌های داغدیده و تسکین آلام آنان داشته باشند.
اینجانب با ابراز همدردی، این مصیبت را از صمیم قلب به خانواده‌های عزیز جان‌باختگان این حادثه دلخراش و مردم استان کردستان تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای درگذشتگان مظلوم رحمت و مغفرت و برای عموم بازماندگان صبر و اجر و برای مجروحان شفای عاجل مسألت دارم.
حسن روحانی
رئیس جمهوری اسلامی ایران
پیام تسلیت وزیر کشور در پی حادثه دلخراش ترمینال سنندج
وزیر کشور در پیامی با ابراز همدردی و تسلیت به خانواده های جانباختگان حادثه تلخ و تاسف‌بار تصادف تانکر نفتکش با اتوبوس مسافربری در شهرستان سنندج خطاب به استاندار کردستان گفت: استاندار کردستان تمامی اقدامات لازم برای رسیدگی به خانواده‌های مصیبت دیده و درمان سریع آسیب‌دیدگان را به عمل آورد.
پیام تسلیت وزیر کشور در پی حادثه دلخراش ترمینال سنندج
متن پیام عبدالرضا رحمانی فضلی به شرح زیر است:
انالله و انا الیه راجعون
مردم غیور و رشید استان کردستان
سلام علیکم؛ خبر وقوع تصادف تانکر نفتکش با اتوبوس مسافربری در شهرستان سنندج و کشته و زخمی شدن جمعی از هموطنان عزیز در این حادثه دلخراش و سوزناک موجب تاثر و تاسف فراوان گردید.
اینجانب ضمن ابراز همدردی و عرض تسلیت و تعزیت این واقعه ناگوار که بدون تردید اندوه و تألم آحاد مردم شریف در سراسر کشور را به دنبال داشته است از درگاه حضرت احدیت برای عزیزان از دست رفته رحمت و علو درجات، برای مجروحان این حادثه صحت و شفای عاجل و برای مردم قهرمان و فهیم استان کردستان به ویژه خانواده‌های محترم مصیبت دیده صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.
تاکیداً از استاندار محترم می‌خواهم بلادرنگ و با فوریت ضمن رسیدگی جدی به موضوع، همه اقدامات لازم برای تسکین آلام و رسیدگی به وضعیت خانواده‌های محترم آسیب‌دیده و پیگیری سریع درمان آسیب دیدگان را به عمل آورده و نتیجه را به طور مستمر به اینجانب گزارش نمایند.
عبدالرضا رحمانی فضلی
وزیر کشور
معاون اول رئیس‌جمهور جان باختن تعدادی از هموطنان در سانحه سنندج را تسلیت گفت
معاون اول رئیس جمهور در پیامی سانحه ناگوار و دلخراش برخورد تانکر حامل سوخت با اتوبوس مسافربری در شهرستان سنندج و جان باختن و زخمی شدن تعدادی از هموطنان را تسلیت گفت.
معاون اول رئیس‌جمهور جان باختن تعدادی از هموطنان در سانحه سنندج را تسلیت گفت
متن پیام دکتر اسحاق جهانگیری به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
سانحه ناگوار و دلخراش برخورد تانکر حامل سوخت با اتوبوس مسافربری در شهرستان سنندج که متاسفانه منجر به جان باختن و زخمی شدن تعدادی از هموطنان عزیزمان شد، موجب تألم و تأسف شدید گردید.
این حادثه تلخ و غم‌انگیز را به خانواده‌های داغدیده و همه آحاد مردم ایران به ویژه مردم نجیب و صبور استان کردستان و شهرستان سنندج صمیمانه تسلیت می‌گویم. از خداوند متعال برای مجروحان شفای عاجل و برای درگذشتگان رحمت و رضوان واسعه الهی و برای خانواده‌های مصیبت دیده و بازماندگان محترم صبر و اجر مسالت دارم. از مسوولان ذی ربط به ویژه استاندار محترم کردستان می‌خواهم تا ضمن امداد رسانی و رسیدگی فوری به وضعیت آسیب دیدگان و بررسی دقیق علت وقوع این سانحه ناگوار، نتیجه را در اسرع وقت به اطلاع عموم ملت بزرگوار ایران برسانند.
اسحاق جهانگیری
معاون اول رئیس‌جمهور
انتهای پیام