شناسهٔ خبر: 26330047 - سرویس ورزشی
منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

فریبا:از سمت چپ دچار مشکل شدیم، پرتغال به خواسته‌اش رسید

فارس : کارشناس فوتبال ایران گفت: پرتغال به چیزی که می‌خواست رسید ولی اگر در نیمه دوم روی زمین بازی کنیم مطمئنا با خط دفاع ضعیف آنها می‌توانیم به گل برسیم.

صاحب‌خبر -

بهتاش فریبا در خصوص دیدار ایران - پرتغال گفت: سیستم ما همان سیستم بازی با اسپانیا بود و برنامه کی‌روش برای آزمون این بود که او با کاروالیو من تو من بازی کند.

وی افزود: پرتغال خط دفاعی ضعیفی دارد ولی خط هافبک آنها خوب و مهاجمانشان عالی هستند. ما در سمت چپ دچار ضعف شدیم و سه یا چهار بار زننده گل از سمت راست خودشان به دروازه ایران رسید. او مدافع ایران را فریب داد و ضربه خوبی به توپ زد که تبدیل به گل شد. به نظرم مدافعان وسط ما هافبک‌ها را خوب پوشش دادند و مکشلی نداشتند ولی باید حواسمان به سمت چپ باشد. اگر در ۱۵ دقیقه اول نیمه دوم حواسمان نباشد ممکن است دوباره دچار مشکل شویم.

فریبا تاکید کرد: در نیمه دوم اگر سمت چپ را پوشش ندهیم دوباره آسیب می‌بینیم. پرتغال به چیزی که می‌خواست رسیده و سعی در کنترل بازی دارد. برای ما یک صفر یا پنج صفر فرقی نمی‌کند. اگر ما روی زمین بازی کنیم مطمئنا با ضعف مدافعان پرتغال می‌توانیم استفاده کنیم. روی ضربات مجدد و کرنر می‌توانیم خطرساز باشیم و البته اگر روی زمین بازی کنیم گل زدن به حریف کار چندان سختی نخواهد بود.

کارشناس فوتبال ایران در خصوص درگیری عزت‌اللهی و بیرانوند گفت: این فشار بود و هیچ چیز جز استرس نبود. قدیمی‌ها می‌گویند گلر باید طوری فریاد بزند«منم» که حتی کسانی که در خانه هستند هم این فریاد را بشنوند. البته حرکت این دو بازیکن خوب و جالب نبود ولی مطمئنا کی‌روش به آنها تذکر لازم را می‌دهد.