شناسهٔ خبر: 26319218 - سرویس فرهنگی
منبع: شبستان | لینک خبر

هنرمندان متعهد پایبند به اصول وارزش های دینی و ملی خویش هستند

خبرگزاری شبستان: امام جمعه زرندیه گفت: هنرمند متعهد هنرمندی است که پایبند به اصول وارزش های دینی و ملی خویش باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه امروز(۴تیر) در دیدار با دو تن از هنرمندان شهرستان زرندیه در منزل این هنرمندان گفت: هنرمند متعهد هنرمندی است که پایبند به اصول و ارزش های دینی و ملی خویش باشد.

 

وی در این دیدار که به اتفاق احمد جوانمرد رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی زرندیه، سرهنگ علیپور جانشین سپاه ناحیه زرندیه و تعداد دیگری از مسئولان برگزار شد، افزود: هنر از ذات باریتعالی نشات گرفته وخداوند متعال به کسانیکه بیشتر دوست دارد این نعمت الهی را ارزانی داشته است.

 

امام جمعه زرندیه نقش هنرمندان متعهد و ارزشی را در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بی بدیل توصیف کرد و گفت: آثار هنرمندان متعهد و با اخلاف برای همیشه ماندگار و مانا خواهد بود.

 

لازم به ذکر است در این دیدار که به همت اداره فرهنگ وارشاد اسلامی برگزار شد، مسئولان با هنرمندان متعهد و بسیجی محمد ابراهیم مطیع خوشنویس، ادیب وشاعر، و هادی بیابانی شاعر و ادیب آئینی دیدار و گفتگو کردند.

 

جوانمرد رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان زرندیه هم در این دیدار گفت: سرکشی از هنرمندان و باخبر شدن از احوالات ایشان از برنامه ها و  وظایف این اداره بوده و سعی بر آن است تا با احترام به هنرمندان پیشکسوت در راستای فرهنگ سازی در این خصوص قدم برداشته شود.