شناسهٔ خبر: 26197660 - سرویس اجتماعی
منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

در گفت و گو با دیده بان ایران مطرح شد؛

واکنش رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد؛ به اظهارات تمسخر آمیز شهردار این شهر درباره پخش مسابقات جام جهانی در فضای باز: مسئولان امنیتی و انتظامی مجوزهای لازم را به شهرداری مشهد نداده اند / نباید با اظهارات خود مردم را نا امید کنیم

مطالبه جدی اعضای شورای شهر برگزاری بازی ها در فضای باز شهری و پارک ها است چرا که این اتفاق باعث افزایش نشاط در جامعه خواهد شد. بنابراین نباید با اظهارات خود مردم را نا امید کنیم.

صاحب‌خبر -
به گزارش  پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران  ؛ تقی زاده خامسی شهردار مشهد در اظهار نظری عجیب گفته بود " اگر ایران به فینال جام جهانی رسید! در پارک ها فوتبال را پخش می کنیم!" وی همپنین خاطر نشان کرده بود "برای پخش بازی‌های فوتبال ایران در پارک‌های مشهد نمی‌توان اقدامی انجام داد؛ چرا که تا برگزاری مسابقات بعدی تیم فوتبال زمان اندکی داریم، اما اگر تیم فوتبال به فینال راه یابد برنامه‌هایی در نظر خواهیم گرفت"

 

احسان اصولی در گفت و گو با #دیده_بان_ایران در واکنش به این اظهارات خاطر نشان کرد: مطالبه جدی اعضای شورای شهر برگزاری بازی ها در فضای باز شهری و پارک ها است  چرا که این اتفاق باعث افزایش نشاط در جامعه خواهد شد. بنابراین نباید با اظهارات خود مردم را نا امید کنیم. 

 

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد افزود: همانطور که شهردار محترم مشهد و مسئولان شهر گفتند امکان  نمایش بازیهای تیم ملی در  پارک ها و فضای باز به دلیل زمان کمی که برای اخذ مجوز پیش روی ماست عملا وجود ندارد. متاسفانه مسئولان امنیتی و انتظامی مجوزهای لازم را به شهرداری مشهد نداده اند. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام