شناسهٔ خبر: 26196188 - سرویس علمی-فناوری
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اظهارات بازیگر زن مشهور که پیشنهاد شبکه جم را رد کرد +فیلم

در سال‌های اخیر شبکه ماهواره‌ای و معاند جم برای بازیگران بسیاری دام پهن کرد، اما در این میان کسانی بودند که فریب وعده‌های پوچ مدیران این شبکه را نخوردند.

صاحب‌خبر -

ناگفته‌های بازیگر زن مشهور که پیشنهاد شبکه جم را رد کرد+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه ماهواره ای جم که به دادن وعده‌های پوچ و پهن کردن دام برای بازیگران شهرت دارد، طی سالهای اخیر با به تصویر کشیدن سرابی فریبنده برای هنرپیشه‌های مختلف سعی در تطمیع آنها برای ورود به این تله بزرگ  و به دنبال آن رسیدن به اهداف پوچ خود داشت.

در کمال تاسف برخی بازیگران روی سابقه  چند ساله خود و کارنامه هنری درخشانشان پا گذاشتند و  با وعده‌هایی که هیچگاه محقق نشد راهی دیار غربت شدند و دست آخر با ندامت به وطن خود بازگشتند اما در این میان هم  افرادی بودند که با عشق، غرور و تعصب به میهن خود، دست رد به سینه مسئولان این شبکه معاند زدند.

یکی از این افراد زهره حمیدی بازیگر مشهور ایرانی بود که در برنامه صبحی دیگر حضور پیدا کرد و درباره پیشنهادی فریبنده از سوی این شبکه و واکنش خود نسبت به آن صحبت کرد. در ادامه توضیحات این بازیگر با سابقه را راجع به این موضوع می شنوید.

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6569411/8177793?width=400&height=300"></script></div>

بیشتر بخوانید:

افشاگری بازیگر جم از پشت پرده فساد اخلاقی در این شبکه +فیلم

انتهای پیام/

توضیحات بازیگر زن مشهور درباره دریافت پیشنهاد از شبکه جم