شناسهٔ خبر: 26093418 - سرویس اجتماعی
منبع: دانشجو | لینک خبر

فرهاد رهبر درجمع خبرنگاران:

مجتمع سوهانک به مجتمع امام خمینی (ره) تغییر نام یافت/ دانشجویان دانشگاه هنر تا آمادگی تجهیزات مشمول انتقال نمی‌شوند

رئیس دانشگاه آزاد گفت: تجهیزات دانشجویان سال دوم، سوم، چهارم هنر تا مدتی مشمول انتقال نمی‌شوند تا به تدریج تجهیزات آنان آماده و در این مجتمع مستقر گردد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فرهاد رهبر به همراه جمعی از مدیران خود برای بازدید از مجتمع آموزشی دانشگاه ضمن اطلاع دادن از آخرین وضعیت آماده سازی این محل برای دانشجویان تهران مرکز گفت: سوهانک پیش از این متعلق به کمیته امداد بود که پنج سال گذشته توسط هاشمی رفسنجانی و مسئولان کمیته امداد برای جابه جایی دانشکده‌ها رایزنی‌هایی شد، اما بنا بر دلایلی این کار متوقف شد، اما هم اکنون با دستور ولایتی مذاکرات آغاز شد تا محلی که در شأن دانشجویان است برای آن‌ها آماده شود.

وی در ادامه گفت: مجتمع امام خمینی محیط آموزشی مناسب و فضای فرهنگی، ورزشی مناسبی دارد و هر گونه امکاناتی که دانشجویان برای تحصیل نیاز داشته باشند در این محل فراهم شده است.

فرهاد رهبر با اشاره به تغییر نام مجتمع سوهانک به مجتمع امام خمینی (ره) گفت: از این پس نام مجتمع سوهانک به مجتمع امام خمینی (ره) تغییر پیدا می‌کند، دو ماه پیش توافق نامه‌ای میان کمیته امداد و دانشگاه به امضا رسید که براساس آن اقدامات مربوط به نقل و انتقال تجهیزات دانشگاهی انجام شود.

وی در ادامه گفت: از امروز کمیته امام به حراست دانشگاه آزاد اسلامی داده شد که برای استقرار ۳۰ هزار دانشجو برنامه ریزی‌هایی صورت گیرد.

فرهاد رهبر با تاکید بر اینکه ۱۲ ساختمان مسکونی اداری دانشگاه آزاد تهران مرکزی تاکنون موقعیت‌های مناسبی نداشته اند، گفت: ساختمان‌های دانشگاه آزاد تهران مرکز که تاکنون موقعیت مناسبی نداشته اند به این مجتمع منتقل خواهند شد، در این محل برای استقرار اساتید و فضای علمی آموزشی دانشجویان فضای مناسبی در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه با اشاره آمایش رشته در دانشگاه آزاد گفت: آمایش رشته در دانشگاه آزاد آغاز شده که علاوه بر آن قطب بندی در حال انجام است.

فرهاد رهبر، رئیس دانشگاه آزاد در خصوص انتقال دانشگاه هنر اظهار کرد: تجهیزات دانشجویان سال دوم، سوم، چهارم هنر تا مدتی مشمول انتقال نمی‌شود تا به تدریج تجهیزات آنان آماده و در این مجتمع مستقر گردد.

وی در ادامه عنوان کرد: از ابتدای مهر ماه روند پذیرش دانشجو آغاز می‌شود و دسترسی به پارکینگ جهت استقرار خودروی شخصی دانشجویان و اساتید در نظر گرفته شده است.