شناسهٔ خبر: 26092385 - سرویس ورزشی
منبع: فارس | لینک خبر

پس از برکناری لوپتگی از هدایت ماتادورها

رئیس فدراسیون اسپانیا : احساس خیانت نیست فقط رفتارش را قبول نمی‌کنیم !

رئیس فدراسیون اسپانیا در کنفرانس خبری پس از اعلام برکناری لوپتگی در این خصوص گفت:احساس خیانت نیست فقط رفتارش را قبول نمی‌کنیم !

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، خولن لوپتگی از مربیگری تیم ملی اسپانیا رسما برکنار شد. این اتفاق به دلیل قبول پیشنهاد رئال مادرید برای هدایت فصل آینده رخ داد. 

روز گذشته به طوری ناگهانی لوپتگی که مربی تیم ملی اسپانیا بود مربی فصل آینده رئال مادرید انتخاب شد که این مسئله اردوی آرام ماتادورها را به هم زد. 

دقایقی پیش فدارسیون اسپانیا که از این عمل بسیار ناراحت شده بود به طور رسمی لوپتگی را برکنار کرد. 

روبیالس، رئیس فدراسیون اسپانیا در این خصوص گفت: لوپتگی مربی خوبی است اما ما این رفتار را قبول نخواهیم کرد. ما مجبور شدیم تا از همکاری خود با این مربی دست بکشیم.

وی ادامه داد: مربیگری رئال‌مادرید دور از اطلاع ما بود. احساس خیانت نمی‌کنیم ولی این تصمیمی است که باید بگیریم. من با بازیکنان نیز صحبت کردم. آنها هر چه در توان دارند در این رقابت خواهند گذاشت.اگر کسی بخواهد با کسی از کارمندان ما مذاکره کند باید با ما هم صحبت کنند. این پیش نیاز اساسی هر مذاکره است. تیم ملی برای کل کشور است.

رئیس فدراسیون اسپانیا در خصوص جانشین تیم ملی اسپانیا گفت: چیزی که ما نیاز داریم این است که تا جایی که می‌توانیم با کمپ تیم ملی در تماس باشیم.

برخی رسانه‌ها از فرناندیو هیرو، مدیر فنی تیم ملی سخن می‌گویند.
 

انتهای پیام/ا