شناسهٔ خبر: 25734268 - سرویس ورزشی
منبع: مشرق | لینک خبر

ایران مقابل فرانسه کم ستاره ندارد

منبع: فارس

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: فرانسه ستاره های زیادی دارد، اما ما هم ستاره کم نداریم. امیدوارم بازی خوبی باشد. ما بهترین های دنیا را در اختیار داریم و قطعاً برای پیروزی می جنگیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، میثم صالحی درمورد حضورش در تیم ملی بزرگسالان ایران اظهار داشت: واقعاً حس خوبی دارم، چون روز به روز در حال کسب تجربه هستم. در کنار ستاره های دنیا تمرین کردن بسیار برایم لذت بخش است. آنها هر روز در تمرین ما را مجبور می‌کنند نکات جدیدی یاد بگیریم و ما را به سمت جلو هدایت می کنند.

وی ادامه داد: دو بازی دوستانه با صربستان انجام دادیم که من در بازی اول بازی کردم. هماهنگی خوبی با بازیکنان پیدا کردم و خوشبختانه بسیار راحت توانستم توانایی هایم را نشان دهم. خدا را شکر از نظر بدنی هم شرایط خوبی دارم و هیچ مشکلی وجود ندارد.

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: کولاکوویچ در هر تمرین مشکلات را به ما گوشزد می کند تا بتوانیم آنها را رفع کنیم. تا کنون نکات زیادی از او یاد گرفته ام و امیدوارم بتوانم با اجرای دقیق آنها به تیم ملی کمک کنم.

صالحی درمورد بازی با فرانسه گفت: فرانسه ستاره های زیادی دارد، اما ما هم ستاره کم نداریم. امیدوارم بازی خوبی باشد. ما بهترین های دنیا را در اختیار داریم و قطعاً برای پیروزی می جنگیم. پس از آن هم دو بازی با استرالیا و ژاپن داریم که نسبتاً آسان تر است. از مردم می خواهم که توقعات را خیلی بالا نبرند و برای ما دعا کنند تا بتوانیم آنها را شاد کنیم.