شناسهٔ خبر: 25701228 - سرویس استانی
منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

طنین نوای مناجات سحرگاهی در آستان مقدس شاهزاده حسین(ع) همدان

همدان- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از برگزاری مناجات سحرگاهی در آستان مقدس شاهزاده حسین(ع) همدان طی ماه رمضان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین ،حجت الاسلام محمد کاروند ، از برگزاری مناجات سحرگاهی در آستان مقدس شاهزاده حسین(ع) همدان طی ایام ماه رمضان خبر داد و اظهار کرد: از روز جمعه ۲۷ اردیبهشت ماه مناجات سحرهای ماه مبارک رمضان در آستان مقدس شاهزاده حسین(ع) آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه سخنرانان این مراسم حجت‌الاسلام اسدبیگی، بطحاییان و رحمانی هستند، گفت: این برنامه با نوای ذاکرین اهل بیت(ع) انجام می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با اشاره به اینکه مناجات سحرگاهی ویژه خواهران و برادران برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: مراسم از ساعت ۱:۳۰ آغاز می‌شود و تا ۳ بامداد ادامه دارد.

وی با بیان اینکه پذیرایی و توزیع سحری در شب‌های قدر در  این بقعه متبرکه را در برنامه خواهیم داشت، افزود: در ایام ماه رمضان مبلغان بومی و اعزامی از قم به کار گرفته شده‌اند تا ضمن تبیین آموزه‌های دینی در زمینه اقامه نماز، برپایی کلاس‌های روخوانی و روانخوانی کلام وحی، تفسیر قرآن کریم و بیان احکام اسلامی فعالیت کنند.

کاروند از راه‌اندازی خیمه‌های معرفت در بقاع متبرکه شاخص استان طی ماه رمضان خبر داد و  گفت: غرفه «کودک و نوجوان»، «همه واقف باشیم»، «مشاوره» و... در قالب خیمه‌های معرفت در آستان مقدس برخی از امامزادگان برپا شده است.

منبع فارس