شناسهٔ خبر: 25650394 - سرویس فرهنگی
منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

جنجال بر سریال «ستایش»/ چه کسی طراح این سریال است؟

مونا انوری‌زاده با تاکید بر اینکه طراح مجموعه‌ «ستایش» است، در عین حال مطرح کرد که از حقوق حرفه‌ای مادی و معنوی خود در رابطه با طراحی اولیه این مجموعه بی‌بهره مانده و مراتب اعتراض و گله‌مندی خویش را به مدیران محترم تلویزیون هم منعکس کرده‌ است.

صاحب‌خبر -

ایران آنلاین /مونا انوری‌زاده در مطلبی که ارسال کرده است، مطالب منتشرشده مبنی بر اینکه مرحوم ایرج قادری طراح «ستایش» بوده است را نادرست خواند و در عین حال روایت سرگذشت «ستایش» از لحظه خلق تا لحظه تولید را از حوصله این مطلب خارج خواند.

او نوشته است: «بهترین گواه برای صحت ادعای اینجانب مبنی بر طراحی مجموعه«ستایش»،تیتراژ فصل یک و دو سریال «ستایش» است که نام بنده به عنوان طراح سریال در آن قید شده و ذیل عنوان "بر اساس طرحی از مونا انوری زاده" آمده است. همچنین قرارداد نگارش این سریال نیز نزد اینجانب محفوظ است.»

وی در ادامه مطرح کرده است: «هم اکنون هم که فصل سوم سریال در حال تولید است، اینجانب به عنوان خالق کاراکترها و خط داستانی نخستین که تمام فصول بعدی بر پایه آن بنا شده و ادامه یافته‌اند، از حقوق حرفه‌ای مادی و معنوی خود در رابطه با طراحی اولیه مجموعه بی‌بهره مانده‌ام که مراتب اعتراض و گله‌مندی خویش را به مدیران محترم تلویزیون منعکس کرده و تا اطلاع ثانوی منتظر تصمیم‌گیری و جمع‌بندی مدیران در شبکه سه و مرکز سیمافیلم به عنوان متولی تولیدات نمایشی سازمان هستم.»

سریال «ستایش» با ایفای نقش بازیگرانی چون داریوش ارجمند، جمشید مشایخی، محمود عزیزی، زهرا سعیدی، شیوا خنیاگر، نرگس محمدی، مهدی پاکدل، مهدی سلوکی، سیما تیرانداز، رامسین کبریتی و ... جمعه شب‌ها حدود یک ساعت روی آنتن شبکه سه می‌رفت.

هم اینک فصل سوم این سریال در حال ساخت است./ایسنا

کلمات کلیدی