شناسهٔ خبر: 25590066 - سرویس ورزشی
منبع: فارس | لینک خبر

فینال لیگ اروپا

فریاد سخت‌کوش‌ها بر سر تورنمنت طاقت‌فرسای لیگ اروپا /مارسی در فینال جا زد؛قهرمانی شاگردان سیمئونه با دبل گریژمان

اتلتیکو مادرید در دیدار فینال لیگ اروپا با دبل گریژمان به برتری رسید و قهرمان لیگ اروپا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس،دیدار فینال لیگ اروپا از ساعت 23 و15 دقیقه در ورزشگاه المپیک لیون به قضاوت کویپرس هلندی بین اتلتیکومادرید اسپانیا و المپیک مارسی فرانسه برگزار شد.

غیبت دیگو سیمئونه روی نیمکت اتلتیکو به دلیل محرومیت از نکات مهم بازی بود و در نقطه مقابل رودی گارسیا هدایت مارسی را بر عهده داشت.

اتلتیکومادرید با غلبه بر آرسنال و مارسی با عبور از سالزبورگ راهی فینال شده بودند.هر دو تیم با درخشش تیمی و بازی درخشان ستار‌های خود مثل مانداندا، عادل رامی، لوئیس گوستاو و پایت و در نقطه مقابل اوبلاک، گودین، کوکه و گریژمان بر رقبا غلبه کردند.تفکرات سیمئونه و رودی گارسیا از دیگر اتفاقاتی بود که باعث جذابیت بازی شده بود.

 

 مارسی صفر - اتلتیکومادرید 3

برای اتلتیکو گریژمان 21 و 49 و گابی 89 گلزنی کرد.

این دیدار در حالی آغاز شد که دو تیم با احتیاط بازی را آغاز کردند.در ادامه مارسی توپ را بیشتر در اختیار داشت اما روخی‌بلانکو روی ذات فوتبالش که متکی بر کنترل حریف و ضد حمله است توسط گریژمان به گل اول بازی دست یافت تا نیمه نخست با برتری شاگردان سیمئونه خاتمه یابد.

نیمه دوم اتلتیکو مادرید با ورود خوان فران بازی را آغاز کرد.حملات مارسی هم با تعویض اجباری پایت فرو کش کرده بود در ادامه بازهم ستاره فرانسوی نقش اول میدان شد و گل دوم روخی بلانکو را به ثمر رساند و در لحظات آخر بازی نماینده اسپانیا بازهم به گل رسید تا در نهایت شاگردان سیمئونه با برتری 3 بر صفر مقابل نماینده فرانسه قهرمان تورنمنت طاقت‌فرسای لیگ اروپا شوند.

 اتفاق مهم بازی تعویض بازیکن تاثیرگذار  و ستاره مارسی دیمیتری پایت در دقیقه 32 به دلیل مصدومیت بود.پایت در بازی های لیگ اروپا 7 پاس گل برای گلزنان تیم فراهم آورده بود.


انتهای پیام/ک