شناسهٔ خبر: 25580877 - سرویس بین‌الملل
منبع: ابنا | لینک خبر

جمعیت الوفاق اسلامی بحرین:

حمایت آل خلیفه از رژیم صهیونیستی به معنای جنایت علیه قدس و مقدسات است

ابنا

جمعیت الوفاق اسلامی بحرین حمایت مسئولان آل خلیفه از رژیم صهیونیستی را به معنای جنایت علیه قدس و مقدسات اسلامی و مسیحی توصیف کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل بیت (ع) ـ ابنا ـ جمعیت الوفاق اسلامی بحرین جنایت خونین رژیم صهیونیستی و شهید و زخمی کردن هزاران تن از مردم مظلوم فلسطین در روز نکبت و تلاش آل خلیفه برای عادی سازی روابط با این رژیم را محکوم کرد.

در این پیام آمده است: گام برداشتن نظام در راه عادی سازی روابط و همچنین اظهارات مسئولان درباره حمایت از رژیم صهیونیستی کاملا مردود بوده و این اقدامات هیچ ارتباطی با ملت بحرین ندارد.

الوفاق تأکید کرد که این مساله به معنای جنایت علیه قدس و همه مقدسات اسلامی و مسیحی به شمار می آید.

این جمعیت افزود: جمعیت الوفاق به صورت کامل از فلسطینیان در دفاع از سرزمین و حاکمیت حمایت کرده و بارها با انتقال سفارت آمریکا به قدس مخالفت کرده است.

الوفاق اسلامی اظهار داشت: ما در کنار ایستادگی و مقامت ملت فلسطین در برابر این پروژه خطرناک و توطئه آمیز ایستاده و از تحرک های میدانی فلسطینیان در دفاع از قدس و فلسطین دفاع می کنیم.

این جمعیت افزایش سطح همبستگی و حمایت از ملت فلسطین در تحرک های مختلف آن را خواستار شد.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: به شهدای قدس و مسجد الاقصی و سراسر فلسطین درود می فرستیم. فلسطینیان در حال جانفشانی به جای همه مسلمانان و به جای همه مقدسات در جهان اسلام هستند.

الوفاق خاطرنشان ساخت: این خون های پاک در راه دفاع از سراسر جوامع عربی و اسلامی و حتی همه آزادگان جهان ریخته می شود.

گفتنی است پانزدهم ماه مه، روز پس از تشکیل دولت صهیونیستی در سال ۱۹۴۸، به عنوان سالروز بیرون رانده شدن صدها هزار فلسطینی از سرزمین خود، «یوم النكبة» یا «ذكرى النكبة» خوانده می‌شود.

هر ساله در این روز در سراسر کرانه باختری و نوار غزه راهپیمایی‌هایی در اعتراض به اخراج فلسطینیان از سرزمین‌های خود و تاکید بر حق بازگشت آنان انجام می‌شود.

روز دوشنبه همزمان با برگزاری جشن صهیونیست‌ها برای انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس اشغالی، هزاران فلسطینی در نقاط مختلف کرانه باختری و مرز نوار غزه تظاهرات اعتراض‌آمیز برگزار کردند که نظامیان صهیونیست نیز به سمت آنها تیراندازی کرده و دستکم 61 نفر را شهید و بیش از 2700 نفر را زخمی کردند.

..............
پایان پیام / 326