شناسهٔ خبر: 25580273 - سرویس ورزشی
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کدام بازیکنان از پرسپولیس جدا می‌شوند؟

برخی از بازیکنان پرسپولیس قراردادشان با این تیم به پایان رسیده است و احتمالا از جمع سرخپوشان پایتخت جدا می‌شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پرسپولیسی‌ها بعد از صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا این روز‌ها تمرکز خود را معطوف تمدید قرارداد بازیکنان فعلی کردند تا رضایت آن‌ها را جلب کنند.

کدام بازیکنان از پرسپولیس جدا می‌شوند

  • باشگاه پرسپولیس با محرومیت نقل و انتقالاتی مواجه است و اجازه جذب بازیکن برای فصل بعد ندارد، اما مسئولان این تیم امیدوار به رای دادگاه CAS هستند تا محرومیتشان لغو شود. برانکو قبل از سفر به کرواسی لیست بازیکنان مدنظر خود را به باشگاه ارائه کرد و در این لیست به طور کامل مشخص شده است که اگر پرسپولیس توانست بازیکنی برای فصل بعد جذب کند کدام بازیکنان بمانند یا بروند. در لیست دوم هم مشخص است که اگر پنجره نقل و انتقالات باز نشود مدیران پرسپولیس باید چه کار کنند.
  • در لیست برانکو همه بازیکنان که قراردادشان رو به پایان است حضور دارند حتی محسن مسلمان که صحبت از رفتنش است. شنیده‌ها حاکی از آن است که برانکو قبل از رفتن با منشا و مسلمان جلسات جداگانه‌ای برگزار کرده و اعلام کرد که به هر ۲ بازیکن نیاز دارد به شرط آنکه خود را آماده بازی‌های آینده کنند و بیشتر در اختیار تیم باشند. از نظر برانکو این ۲ بازیکن در اواخر فصل دچار افت شده بودند و کارایی لازم را نداشتند.
  • در بین بازیکنانی که قراردادشان رو به پایان بود، صادق محرمی به طور رسمی از تیم پرسپولیس جدا شد و به تیم دیناموزاگرب که دوستان برانکو هدایت این تیم را برعهده دارند پیوسته است.

صادق محرمی

  • محرمی اولین بازیکن جدا شده پرسپولیس است و جدایی این بازیکن به دغدغه اصلی برانکو تبدیل شده است که کدامیک از بازیکنان را جایگزین محرمی در پست دفاع راست کند. حسین ماهینی یکی از گزینه‌های جایگزینی محرمی است و علاوه بر این سیامک نعمتی هم سابقه حضور در پست دفاع راست را در پیکان دارد و این موضوع را بیرانوند در صفحه اجتماعی خود اعلام کرده بود. شاهین عباسیان بازیکن جوان پرسپولیس هم می‌تواند در سایه اعتماد برانکو به پدیده تیم تبدیل شود. دفاع راست پست تخصصی عباسیان است و او می‌تواند جانشین خوبی برای محرمی باشد.
  • قرارداد صادق محرمی به پایان رسیده است و باشگاه پرسپولیس از انتقال این بازیکن به تیم دیناموزاگرب درآمدی کسب نمی‌کند و فقط می‌تواند بابت حق رشد این بازیکن از باشگاه دیناموزاگرب مبلغی دریافت کند.

فرشاد احمدزاده

  • احمد زاده جزء بازیکنانی است که قراردادش با پرسپولیس به پایان رسیده است و بازیکن آزاد محسوب می‌شود. شایعاتی روز گذشته مبنی بر خداحافظی این بازیکن از پرسپولیس بعد از بازی با الجزیره امارات مطرح شد، اما باشگاه پرسپولیس این موضوع را رد کرد.
  • محرمی و احمدزاده به طور مشترک یک مدیر برنامه دارند و گفته می‌شود مدیر برنامه‌های این بازیکنان بعد از انتقال محرمی به دیناموزاگرب قرار است احمدزاده نیز ترانسفر کند. احمدزاده از چند تیم آسیایی و اروپایی پیشنهاد دارد و شاید این بازیکن دومین بازیکن جدا شده پرسپولیس باشد.

وحید امیری

  • شاید امیری تنها دغدغه برانکو باشد که قراردادش پایان یافت. بازیکن بی حاشیه که یکی از ستاره‌های این فصل، پرسپولیس است. او قصد دارد بعد از جام جهانی روسیه در مورد ماندن یا جدایی اش تصمیم بگیرد. البته جدایی این بازیکن بعید به نظر می‌رسد، اما در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. برانکو در این پست امید عالیشاه هم دارد که بتواند جایگزین احتمالی امیری شود.
  • البته در صورت ماندن امیری این احتمال وجود دارد که او یک خط جلوتر برود و کنار علیپور بازی کند تا عالیشاه در پست تخصصی خود به زمین مسابقه برود.

محسن مسلمان

  • مسلمان هم یکی از بازیکنانی است که قراردادش به پایان رسیده است و بازیکن آزاد محسوب می‌شود.مسلمان با وجود اینکه بهترین پاسور لیگ هفدهم فوتبال شده است، اما برانکو معتقد است که این بازیکن آماده نیست تا از او در بازی‌ها استفاده کند. مسلمان از نیمکت نشینی ناراحت است و با توجه به اینکه پیشنهاد‌های خوبی از تیم‌های ایرانی و خارجی دارد این احتمال وجود دارد از پرسپولیس جدا شود تا فصل آینده بتواند در تیم جدید به طور ثابت بازی کند.

  • برانکو به نحوه بازی سروش رفیعی علاقمند است و در صورت باز شدن پنجره نقل و انتقالات این احتمال وجود دارد که رفیعی جایگزین مسلمان در پرسپولیس شود.
  • شجاع خلیل زاده، رادوشوویچ، ربیع خواه و طاهر خانی جزء بازیکنانی بودند که قراردادشان به پایان رسیده بود، اما در نهایت با توافق با مسئولان پرسپولیس در این تیم ماندنی شدند.
  • برانکو در چند پست نیاز مبرم به بازیکن دارد و امیدوار است با باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی، بازیکنان مدنظرش را جذب کند.

انتهای پیام/