شناسهٔ خبر: 25191404 - سرویس ورزشی
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تعویض طلایی مونتلا، شگفتی را تکمیل کرد/ صعود جالوروسی به مرحله یک چهارم نهایی

تیم منچستریونایتد با قبول شکست ۲ بر یک برابر سویا وداع تلخی با لیگ قهرمانان اروپا داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 23:15 منچستریونایتد در اولدترافورد پذیرای سویای اسپانیا بود که در پایان با نتیجه 2 بر یک شکست خورد.

تعویض طلایی مونتلا، شگفتی را تکمیل کرد/صعود جالوروسی به مرحله یک چهارنهایی به لطف گل‌زده در خانه حریف

در ابتدای بازی این تیم منچستریونایتد بود که با خلق موقعیت خطرناک به دنبال این بود تا در همان دقایق اولیه گل برتری را به ثمر رساند که بازیکنان این تیم در این امر ناکام ماندند. رفته رفته شاگردان مونتلا بازی را در دست گرفتند و حتی چندین بار تا آستانه فروپاشی دروازه دخیا پیش رفتند اما با این وجود نتوانستند گلی را بزنند تا نیمه نخست با تساوی به پایان برسد.

در نیمه دوم و در دقایق 47 کوریا مهاجم سویا می رفت تا در مصافی تک به تک دروازه منچستریونایتد را باز کند که باعکس العمل خوب دخیا مواجه شد. چند دقیقه پس از این اتفاق لینگارد می توانست در محوطه جریمه دروازه سرخیو ریکو را فتح کند که گلر سویا با کف دست مانع از این اتفاق شد.

یکی از نکات جالب توجه این مسابقه در دقیقه 60 رقم خورد به طوری که مونتلا و مورینیو سرمربیان تیم های سویا و منچستریونایتد برای لحظاتی کوتاه کنار زمین به خوش و بش پرداختند.

در حالی که بازی با نتیجه تساوی صفر به صفر دنبال می شد مونتلا تصمیم گرفت ویسام بن یدر را در دقیقه 72 به جای موریل دیگر مهاجم تیمش وارد زمین بازی کند تا شاید او بتواند گره بازی را باز کند. این تعویض مونتلا خیلی زود جواب داد و او پس از ورودش به زمین توانست از پاسی که سارابیا برایش ارسال کرد نهایت استفاده را ببرد و قفل دروازه دخیا را در دقیقه 74 باز کند. در حالی که پس از این گل منچستری ها به فکر جبران این نتیجه بودند باز هم این ویسام بن یدر بود که توانست در دقیقه 78 گل دوم خودش و تیمش را به ثمر برساند تا با این گل کار تا حد زیادی برای شاگردان آقای خاص با مشکل مواجه شود.

تعویض طلایی مونتلا، شگفتی را تکمیل کرد/صعود جالوروسی به مرحله یک چهارنهایی به لطف گل‌زده در خانه حریف

در نهایت حملات منچستری ها جواب داد لوکاکو در دقیقه 84 گل اول شیاطین سرخ را وارد دروازه تیم سویا کرد تا کورسوی امید شاگردان آقای خاص برای بازگشت به بازی زنده شود اما با این وجود حملات منچستری ها در ادامه بازی بی ثمر بود در نهایت این بازی با نتیجه 2 بر یک به سود شاگردان مونتلا به پایان رسید.

تعویض طلایی مونتلا، شگفتی را تکمیل کرد/صعود جالوروسی به مرحله یک چهارنهایی به لطف گل‌زده در خانه حریف

در مجموع 2 دیدار رفت و برگشت این سویا بود که با برتری 2 بر یک راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

در دیگر بازی این مرحله تیم رم در المپیکو میزبان شاختار دونتسک بودند در پایان با یک گل پیروز شد.

همچنین تیم شاختار از دقیقه 79 با اخراج ایوان اوردتس بازی را ده نفره دنبال کرد.

 رمی‌ها که دیدار رفت را در اوکراین با نتیجه 2 بر یک واگذار کرده بودند در دیدار برگشت با نتیجه یک بر صفر پیروز شدند و به لطف گل زده در خانه حریف راهی مرحله بعد شدند.

ادین ژکو زننده تک گل شاگردان دی فرانچسکو در دقیقه 52 بود.

انتهای پیام/

وداع تلخ شیاطین سرخ با لیگ قهرمانان اروپا