شناسهٔ خبر: 25056102 - سرویس استانی
منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

معاون راهداری استان همدان :

۱۰۰۳ کیلومتر خط کشی در راه های استان همدان انجام شد

همدان - معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از خط کشی ۱۰۰۳ کیلومتر در راه های آسفالته استان در سال گذشته خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، حمید پرورشی خرم در گفتگویی با اشاره به اینکه رعایت حریم قانونی راه برای تمام محورهای اصلی، فرعی و روستایی الزامی است، اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون ۳ هزارو ۱۹۰ کیلومتر از حریم راه‌های استان آزادسازی شده‌اند.

وی همچنین در خصوص اقدامات ایمنی در محورهای استان در سال ۹۶ بیان کرد: در بحث ایمنی مسیرها ۱۲ هزار و ۲۸۸ عدد تابلو اخطاری و انتظامی توسط راهداران تعمیر و نصب شده است.

پرورشی خرم افزود: تعمیر و نصب ۳۹۶ متر مربع تابلو اطلاعاتی و تعمیر و نصب ۱۱ هزار و ۱۷۷ عدد بازتاب ایمنی و استوانه ای از اقدامات این اداره کل در سال ۹۶ بوده است.

وی ادامه داد: همچنین سال گذشته ۷۸۵ دستگاه چراغ چشمک زن توسعه، سرویس و نگهداری و ۴ هزارو ۸۲۷ شاخه تعمیر و نصب گاردریل انجام شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان یادآور شد: پارسال همچنین ۱۱۳ کیلومتر سرویس و نگهداری چراغ‌های مه شکن و ۱۱۵ هزار و ۸۱۰ کیلومتر گاردریل و نیوجرسی و ۵۴ هزارو ۶۶۷ عدد از علائم ایمنی نیز توسط راهداران پر تلاش این اداره کل شستشو شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: اجرای عملیات شانه سازی، درزگیری، لکه‌گیری و موج تراشی نیز از دیگر اقدامات اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در طول شبکه راه‌های استان بوده که شامل تمامی محورهای اصلی، فرعی روستایی است.