شناسهٔ خبر: 25056046 - سرویس استانی
منبع: دانشجو | لینک خبر

شهبازی در گفت‌و‌‌گو با خبرگزاری دانشجو:

ای کاش مسئولان به سخنان رهبری پیرامون حمایت از کالای داخلی عمل کنند!

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور تبریز گفت: ای کاش در بحث حمایت از کالای داخلی، مسئولان دولتی و غیر دولتی برای یکبار هم که شده، اندکی به سخنان رهبری عمل کنند.

صاحب‌خبر -

مسئولان به سخنان رهبری پیرامون حمایت از کالای داخلی عمل کنند

عرفان شهبازی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور تبریز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو در تبریز، با بیان اینکه دولت دوازدهم در رابطه با مسائل مختلفی که ادعا داشت و مردم انتظار داشتند اقدامات مناسبی انجام نداده، گفت: این در حالی است که یکی از مهمترین مشکلات کشور ما بحث اقتصاد است که رهبری انقلاب با نام گذاری سال‌های گذشته و مخصوصا در سال جاری به عنوان «حمایت از کالای ایرانی» علاوه بر میدان دادن به دولت، تمام نیروی ملت ایران را همسو و هم‌جهت با دولت کنونی قرار دادند.

شهبازی بیان کرد: عده‌ای در رابطه با بحث تولید داخلی اینگونه انتظار دارند که همه ضعف‌ها و مشکلات موجود برداشته شود و سپس در عرصه خرید از کالای ایرانی اقدام کنند که این البته صحیح نیست؛ زیرا واضح و مشخص است و تمام کشور‌هایی که در حال حاضر حرفی در رابطه با اقتصاد دارند، یک زمانی صبر پیشه کرده‌اند و اقدامات لازم برای ایستادگی اقتصادی را انجام داده‌اند تا روی پای خود بایستند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور تبریز مطرح کرد: مسئولان دولتی و غیر دولتی ما در مواجهه با مسائل مختلف یکسری جملات از پیش آماده شده دارند که‌ ای کاش در بحث حمایت از کالای داخلی برای یکبار هم که شده این کلمات را برای خودشان نگه دارند و اندکی به سخنان رهبری عمل بکنند.

وی در رابطه با حمله آمریکا به سوریه گفت: باید دست پدران و مادران شهدای مدافع حرم را بوسید که خون فرزندان آنان دیپلماسی مقاومت و ایستادگی را معنا کرد و موجب شد مسئولان ما در رابطه با مسائل منطقه و بین الملل تصمیم گیر و اثر ساز باشند.

این فعال دانشجویی خاطرنشان کرد: همچنین این نکته حائز اهمیت هست که یکی از دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی اثرگذاری و تصمیم سازی کشورمان در مناطق منطقه‌ای، فرامنطقه‌ای و بین الملل است که مرهون خون شهیدان و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری می‌باشد.

شهبازی گفت: اگر مستند سازی‌های صحیحی از اتفاقات و اقدامات سوریه صورت نگیرد، بیم آن را دارم که برخی از مسئولان دولتی ما که در بحث هسته‌ای بجای شهیدان شهریاری‌ها و احمدی روشن‌ها و... برخی نان به نرخ روز خور‌ها را قهرمان ملی معرفی کرده‌اند؛ پس از گذشت اتفاقات منطقه‌ای نیز ذوق کرده و بار دیگر خودشان را قهرمان تصور بکنند و باز دست به عوام فریبی بزنند تا رای جمع بکنند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور تبریز تصریح کرد: مسئولانی که در قضیه توافقات هسته‌ای بجای خدا، کدخدا را چسبیده بودند، بدانند و ببینند و تجربه کنند که این آمریکا و فرانسه و انگلیس و دوستان آن‌ها جنایتکارند و این کشور‌ها هرکجا گاو شیردهی همچون عربستان را ببیند، پای حرف و قول و قرار خود نمی‌ایستند وهیچ زمانی نمی‌شود به حرف‌های شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار اعتماد کرد.

وی گفت: مسئولان وزارت خارجه ما بجای اینکه زورشان را جهت خندیدن خود و خنداندن طرف مقابل بکنند، تلاش خود را افزایش دهند تا معرفت و ایستادگی را از شهدای مدافع حرم یاد بگیرند.