شناسهٔ خبر: 25052968 - سرویس سیاسی
منبع: مشرق | لینک خبر

ماجرای «امیر انتظامِ» مظلوم!

کسانی که روی اسناد لانه جاسوسی کار کرده اند، یکی از مهمترین پرونده های مربوط به عوامل CIA را چه به لحاظ دسترسی و چه اهمیت و فوریت در اقدام ، پرونده امیر انتظام می دانستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق؛  اخیرا در اقدامی کاملا هماهنگ برخی رجال سابق سیاسی امنیتی مانند میردامادی، اصغرزاده و تاج زاده سمفونی تمرین شده و هدفمندی را در باب مظلومیت امیرانتظام ساز و اجرا نموده اند.

نکته قابل تامل این است که در بین دانشجویان خط امام همین آقایان در آن دوران، تند ترین مواضع را در تسریع در دستگیری و محاکمه و اعدام امیر انتظام داشتند !

هدف از این فضاسازی چیست؟

کسانی که روی اسناد لانه جاسوسی کار کرده اند، یکی از مهمترین پرونده های مربوط به عوامل CIA را چه به لحاظ دسترسی و چه اهمیت و فوریت در اقدام ، پرونده امیر انتظام می دانستند.
 دقیقا به همین دلیل پرونده او حالتی نمادین یافت و از ابتدا تا کنون  اقدامات حاشیه ای و متنی زیادی در خصوص آن شکل گرفت.

چه  تخفیف در حکم اعدام و چه نمایشنامه هدفمند دوماه اخیر قطعا اهداف اطلاعاتی خاصی را مد نظر داشته است که میتوان مهمترین این اهداف را به شرح ذیل احصاء نمود:


1_ نجات دادن نهضت آزادی از زیر تیغ اتهام جاسوسی به نفع آمریکا

2_ زیر سئوال بردن جاسوسی به نفع آمریکا و خفیف نشان دادن انقلاب دوم مردم ایران در فتح لانه جاسوسی

3- لوث کردن فعالیت های جاسوسی و براندازی در ذهن افکار عمومی و عرفی کردن ارتباطات با دشمنان معاند که در دوران اخیر برای سوژه هایی چون سید امامی کاربردی رهایی آفرین پیداکرده اند

4_ ناموفق معرفی کردن اقدامات انقلابی که امروز بعنوان ضرورت ایدئولوژی زدایی از سیاست خارجی تبلیغ مینمایند

تحلیل های فوق که صرفا از منظر اطلاعاتی عرضه گردید بر ان است تا تذکری جدی به متولیان امنیت و ضد اطلاعات کشور دهد که وجود و فعالیت ستادهای اطلاعاتی درون نظام را که به طراحی و اجرای کودتاهای بهم پیوسته مشغولند و از نفوذی های سابقا امنیتی بهره مند هستند را جدی بگیرید و از مهندسی کودتا و براندازی ایشان غافل نباشید.

موضوع مظلوم نمایی امیر انتظام یکی از مشق های تمرینی این لشکر برانداز است، آن را جدی بگیرید.