شناسهٔ خبر: 25046676 - سرویس اجتماعی
منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

پسر دانش‌آموز، قربانی اسیدپاشی

دو پسر به قصد انتقام‌گیری، پسر 11 ساله دانش‌آموزی را قربانی اسید پاشی کردند که یکی از آنها از سوی پلیس دستگیر شد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ محمدرضا آمویی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: ساعت 8 صبح دوشنبه در محله شهرستانی اسلام آبادغرب وقوع اسیدپاشی به پلیس گزارش شد. ماموران با حضوردر محل حادثه در مقابل مدرسهای، مشاهده کردند پسری 11 ساله هنگام رفتن به مدرسه از سوی دو پسر 15 و 20 ساله هدف اسیدپاشی قرار گرفته و مصدوم شده و آن دو نفر هم فرار کردهاند.

وی افزود: پسر دانشآموز که از ناحیه سمت راست صورت و پشت 2 کتف با اسید سوخته بود در بیمارستان بستری شد. ساعاتی بعداز حادثه اسیدپاشی یکی از متهمان فراری دستگیر شد و پلیس در تلاش برای دستگیری دومین متهم فراری است.

با تحقیق اولیه از متهم بازداشت شده او اعتراف کرد بهدلیل اختلافات شخصی با دوستش به این اسید پاشی دست زده است.

دکتر بهنام رضا مخصوصی، رئیس مرکز آموزشی و درمانی امام خمینی(ره) کرمانشاه درباره وضعیت درمانی دانشآموزی که قربانی اسید پاشی شده است، گفت: این پسر 11 ساله دچار 9 درصد سوختگی عمیق از ناحیه صورت و قسمتی از بدن شده است.

وی افزود: بعداز بستری شدن این پسر دانشآموز در بیمارستان یک عمل روی قسمتهای سوخته این پسر نوجوان انجام شد و بهطور حتم در روزهای آینده به عملهای دیگری نیز نیاز خواهد بود. چشم این نوجوان اسلامآبادی نیز بشدت آسیب دیده که امیدواریم با تلاش تیم مجرب سوختگی بیمارستان بتوانیم از عارضه وی کم کنیم./ جامجم