شناسهٔ خبر: 25046649 - سرویس فرهنگی
منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

زنی که به خاطر زیبایی اش گدایی می‌کند! +عکس

دلیل عجیب و غریب این زن برای گدایی همه را متعجب کرده است؛ او ادعا می‌کند، چون زیباست نباید کار کند چرا که زیبایی زیادش به واسطه کار و فعالیت اضافه از بین خواهد رفت برای همین برای کسب درامد و گذران زندگی گدایی می‌کند.

صاحب‌خبر -
نمناک: کم نیستند زن و مرد‌های جوانی که به هر دلیلی گدایی می‌کنند و توانایی خود را در کار کردن و کسب درآمد نادیده می‌گیرند و به روش‌های دیگری مثل کلاه برداری و ... روی می‌آورند، جالب است که برخی از این افراد برای انجام چنین کار‌هایی به خصوص گدایی کردن دلایلی خاص و غیرقابل باور دارند که یکی از آن‌ها را در ادامه خواهیم گفت.

زن جوان ۳۰ ساله کنار خیابانی در چین نشسته و گدایی می‌کند، ولی چرا؟ این زن که هم سالم است و هم جوان پس چرا از راه طبیعی کسب درآمد نمی‌کند؟ دلیل عجیب و غریب این زن برای گدایی همه را متعجب کرده است؛ او ادعا می‌کند، چون زیباست نباید کار کند چرا که زیبایی زیادش به واسطه کار و فعالیت اضافه از بین خواهد رفت برای همین برای کسب درامد و گذران زندگی گدایی می‌کند.
 
+عکس


زن جوانی که تصاویر گدایی کردنش را در ادامه مشاهده می‌کنید پیش از آنکه به گدایی رو آورد شغل‌هایی همچون صندوق داری و پیشخدمتی را تجربه کرده است و حالا تصمیم گرفته برای آنکه زیبایی اش را حفظ کند گدایی کند تا به قول خودش به ساده‌ترین راه ممکن پول درآورد.
 
=


او معتقد است که قلب‌های مهربان زیادی وجود دارند که بدون هیچ انتظاری به او پول می‌دهند پس دیگر نیازی نیست خود را برای بدست آوردن پول به دردسر بیاندازد.