شناسهٔ خبر: 25037976 - سرویس بین‌الملل
منبع: ابنا | لینک خبر

ائتلاف 14 فوریه بحرین:

تروریسم به صورت مستقیم توسط آمریکا، انگلیس و فرانسه حمایت می‎شود

ابنا

ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین تأکید کرد که تروریسم به صورت مستقیم توسط آمریکا، انگلیس و فرانسه و همپیمانان آنها یعنی رژیم صهیونیستی و عربستان حمایت می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل بیت (ع) ـ ابنا ـ ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین در پیامی نسبت به حمله هوایی آمریکا و انگلیس و فرانسه به خاک سوریه واکنش نشان داد.

در این پیام آمده است: این حمله بر درد و اندوهی دلالت دارد که این کشورها بر اثر پیروزی ملت سوریه و رهبران این کشور بر تروریسم متحمل می شوند. تروریسم به صورت مستقیم توسط این سه کشور و همپیمانان صهیونیستی و سعودی آنها حمایت می شود.

این ائتلاف افزود: حمله سه گانه علیه سوریه نشان دهنده ضعف و شکست است. این کشورها پس از شکست ابزار آنها یعنی داعش و به بهانه های واهی به سوریه حمله کردند اما در تحقق اهداف این حمله نیز ناکام مانده و با مقابله ارتش سوریه مواجه شدند.

14 فوریه تصریح کرد: این حمله سه گانه همه ما را به یاد حمله سه گانه به مصر در سال 1956 می اندازد و شکست این توطئه ثابت کرد که امت همچنان زنده و پویاست و مقاومت به صورت وراثتی در دل و جان نسل ها قرار دارد.

ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه اظهار داشت که حمله آمریکا و انگلیس و فرانسه به هیچ وجه نتوانست به اهداف خود دست یابد بلکه عواقب وخیمی در انتظار دونالد ترامپ و سیاست های وی است.

این ائتلاف ادامه داد: ناکامی دولت ترامپ بر به قهقرا رفتن و پسرفت آن در برابر محور همه پیروز مقاومت دلالت دارد. این پیروزی را به دولت و ملت سوریه تبریک عرض کرده و تأکید می کنیم که ملت بحرین همچنن حامی و یاور ملت و مسئولان دولت سوریه خواهند بود.

گفتنی است آمریکا و انگلیس و فرانسه در ساعات نخستین بامداد روز شنبه با شلیک بیش از ۱۰۰ موشک و حملات هوایی چندین نقطه در خاک سوریه را هدف قرار دادند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده در پیامی تلویزیونی آغاز این حملات را اعلام و آن را واکنشی به حمله «شیمیایی» هفته گذشته به شهر دوما خواند که منجر به کشته شدن ۶۰ نفر از غیرنظامیان شده بود.

دولت سوریه اعلام کرد که تجاوز سه‌گانه آمریکا، انگلیس و فرانسه علیه این کشور نتوانسته به اهداف خود برسد و نباید در مورد آن بزرگنمایی کرد.

بنابر اعلام مسئولان سوری، بسیاری از موشک‌های شلیک شده از سوی کشتی‌های نظامی و جنگنده‌های متجاوزان، توسط سامانه پدافند هوایی سوریه هدف قرار گرفته و نابود شده است.

دولت سوریه با این حال اعلام کرد که برخی مراکز تحقیقاتی و پایگاه‌های نظامی این کشور هدف حملات موشکی متجاوزان قرار گرفته است.

............
پایان پیام/ 326