شناسهٔ خبر: 25037494 - سرویس اجتماعی
منبع: فارس | لینک خبر

رئیس فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های ملی صلیب سرخ و هلال‌احمر:

همه باید به هلال‌احمر و صلیب سرخ سوریه کمک کنند

رئیس فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های ملی صلیب سرخ و هلال‌احمر با اشاره به اینکه همه باید به هلال‌احمر و صلیب سرخ سوریه کمک کنند، گفت: مردم این کشور به صلح نیاز دارند و همه ما باید در جهت کمک به آنها بشتابیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری فارس، فرانچسکو روکا در مراسم تقدیر از امدادگران، جوانان و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر اظهار داشت: سوریه در حال حاضر مردمان آن نیاز به صلح دارند و همکاران ما در صلیب سرخ در خط مقدم کمک به این مردم قرار دارند.

وی افزود: این افراد نمونه‌های الهام‌بخش من برای انجام کارها در صلیب سرخ‌اند و همه ما باید در جهت کمک به هلال‌احمر و صلیب سرخ سوریه گام برداریم.

وی افزود: امروز می‌خواهم کار و فعالیت داوطلبان را برجسته و اعلام کنم که آنها در راستای اقدامات بنیانگذار نهضت صلیب سرخ و هلال‌احمر گام برداشته‌اند.

رئیس فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های ملی صلیب سرخ و هلال‌احمر با اشاره به اینکه علاوه بر سوریه در کشور فلسطین نیز جمعیت هلال‌احمر حضور دارد و سال‌ها است که تعهد خود را همکاران ما انجام دادند، گفت: جمعیت هلال‌احمر ایران برای امدادرسانی به مردم در حالت آماده و مناسبی قرار دارد و جوانان باید متقاضی و پایه تغییرات در کشور خود باشند.

روکا خاطرنشان کرد: در همه سفرها با حوادث و مسائل زیادی روبه‌رو شده‌ام اما همواره شایستگی و تعهد داوطلبان را برای حفظ اصول هفتگانه جمعیت دیده‌ام.

انتهای پیام/