شناسهٔ خبر: 24669255 - سرویس استانی
منبع: جنوب نیوز | لینک خبر

فرمانده سپاه استان بوشهر خبر داد:

كشف یک تن مواد مخدر توسط سپاه در عسلویه

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر افزود: در طی دو عملیات جداگانه، در مجموع یک تن و 180 کیلو انواع مواد مخدر کشف شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش جنوب نیوز، سردار علی رزمجو در نشست با اصحاب رسانه در بوشهر اظهار داشت: طی چند ماه کار اطلاعاتی توسط سپاه عسلویه و گشت های اطلاعاتی بسیج و هماهنگی با مقام قضایی طی دو مرحله موفق به کشف یک تن و 180 هزار کیلو انواع موادمخدر از نوع تریاک و هروئین شدیم.

 وی افزود: در مرحله اول که در روز 21 اسفندماه امسال و با مشارکت دریابانی استان بوشهر انجام شد، 700 کیلوگرم تریاک در شهرستان عسلویه کشف شد و در 24 اسفندماه نیز با مشارکت ناجا 480 کیلوگرم تریاک و 20 کیلوگرم هروئین کشف شد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اعلام توجه جدی این مجموعه به برگزاری کاروان راهیان نور دریایی و زمینی تصریح کرد: از ابتدای اسفندماه امسال تاکنون دوازده‌هزار و 272 در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام شدند که از این تعداد دو هزار نفر پیشکسوت دفاع مقدس، هشت‌هزار و 886 زائر دانش‌آموز و یک‌هزار و 378 نفر دانشجو بودند.

رزمجو ادامه داد: برنامه‌ریزی لازم برای اعزام 20 هزار نفر از طریق زمینی فراهم شده که از سراسر استان در حال اجراست و هم اکنون تعداد قابل توجهی در جبهه‌های جنوب قرار دارند.

وی بیان کرد:  زائران کاروان راهیان نور دریایی در استان بوشهر از نیروگاه هسته‌ای، موزه دریایی و موزه رئیس علی‌دلواری بازدید می‌کنند وسپس به جزیره خارگ اعزام می‌شوند که تاکنون از 11 استان درخواست‌ها به بوشهر ارسال شده است.