شناسهٔ خبر: 24667395 - سرویس فرهنگی
منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

از مریض شدن محمدجواد ظریف تا واکنش احمدی‌نژاد به بازداشت مشایی/ پربازدیدهای ۲۷ اسفند

فرهنگ > رسانه - در روز یکشنبه 27 اسفند، واکنش احمدی نژاد به بازداشت مشایی پربازدید شد. اخباری درباره آرزوی جالب اکبر عبدی برای محسن چاوشی و مریضی محمدجواد ظریف بازدید زیادی داشتند.

صاحب‌خبر -

در سرویس سیاست، واکنش احمدی‌نژاد به بازداشت مشایی پربازدید شد. روایت عجیب از نفوذ سرویس جاسوسی انگلیس به منزل احمدی‌نژاد هم مخاطبان زیادی پیدا کرد. یک تغییر سیاسی در سپاه در آخرین روزهای سال از دیگر پربازدیدهای این سرویس بود.

در سرویس اقتصاد، تفاوت قیمت ۲۳ میلیون تومانی هرمتر آپارتمان بین خیابان فرشته و محله تهران‌پارس از پربازدیدها بود. خبری درباره گرانی سکه و دلار هم توجه عده زیادی از کاربران را به خود جلب کرد. بسیاری نیز خواستند بدانند چه کسانی از گرانی ارز منتفع شدند؟

در سرویس فرهنگ، آرزوی جالب اکبر عبدی برای محسن چاوشی کلیک زیادی خورد. فیلم انتقاد کتایون ریاحی از مهران مدیری در «دورهمی» دیگر خبر پربازدید این سرویس بود. بسیاری نیز بر روی خبری با عنوان اولین واکنش بازیگر زن پس از انتشار خبر کشف حجابش کلیک کردند.

در سرویس جامعه، مخاطبان روی خبری با تیتر دلیل بازداشت مشایی به روایت وکیل‌مدافعش کلیک کردند. چه کسی آزولا را وارد ایران کرد؟ نیز توجه مخاطبان را به خود جلب کرد. همچنین نقل قولی از اژه‌ای با عنوان محکومیت مهدی هاشمی ۲۵ سال است نه ۱۰ سال هم کلیک زیادی خورد.

در سرویس بین‌الملل، توئیت رئیس سابق سیا از خبرهای پربازید امروز بود. همچنین مخاطبان زیادی بر روی خبری با تیتر ظریف مریض شد کلیک کردند. خبر پرچم ترکیه در عفرین برافراشته و مجسمه اوجلان پایین کشیده شد نیز بیننده زیادی داشت.

در سرویس ورزش، مهاجم پرسپولیس جام جهانی را از دست داد پرخواننده شد. در ادامه، واکنش علی کریمی به سکوهای خالی آزادی در روز بازی با سیرالئون مورد توجه قرار گرفت. خبر تصویری که اشک دروازه‌بان پرسپولیس را درآورد هم کلیک زیادی را به خود اختصاص داد.

در سرویس طنز و کاریکاتور، کاریکاتوری با عنوان تنها راه بازگشت نجفی به شهرداری مشخص شد مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

58243