شناسهٔ خبر: 24644306 - سرویس استانی
منبع: صدا و سیما | لینک خبر

استمرار جستجوی جانباختگان سقوط هواپیما در ایام نوروز + فیلم

خبرگزاری صداوسیما

با هدف جستجوی بقایای پیکر جانباختگان هواپیمای تهران-یاسوج در تعطیلات نوروزی عملیات جستجو با قوت پیش ادامه دارد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، استاندار در نشست ستاد بحران استان که در شهر سی سخت برگزار شد استمرار جستجوی جانباختگان هواپیما در ایام نوروزبا بیان این خبر گفت: در این راستا برنامه ریزی‌هایی با هلال احمر استان و ستاد بحران انجام گرفته و پس از مساعد شدن وضعیت جوی، عملیات جستجو در روز دوشنبه ادامه پیدا می کند.
علی محمد احمدی افزود: از طریق هلی برن، پناهگاه‌هایی را در نزدیکی لاشه هواپیما مستقر خواهم کرد.
وی اضافه کرد: باتوجه به گرم تر شدن هوا و خطر ریزش‌ بهمن در منطقه در صدد خرید دستگاه‌های رسد کردن(اسکن) زیر برف هستیم که از این طریق بتوانیم اجساد این قربانیان را پیدا کنیم.
 فرماندار دنا هم گفت: طبق نظر مسئولان استانی و کشوری ادامه عملیات باید به شکل تخصصی و با حضور نیرو‌های حرفه‌ای انجام و به لحاظ امنیتی نیز باید منطقه مورد آنالیز قرار گیرد تا امدادگران در زمان امداد مورد حمله حیوانات وحشی قرار نگیرند.
بهشتی روی با بیان اینکه تمامی تیم‌های تخصصی و کوهنوردان زبده برای عملیات امداد در شهر سی سخت و در ایام عید مستقر خواهند شد، افزود: با توجه به مساعد شدن هوا پس از دو روز بارندگی در پایان هفته جاری، ایجاد دو کمپ در ارتفاع ۳ هزار و ۴ هزار متری منطقه در نظر گرفته شده تا امداد گران بتوانند شب را در این کمپ‌ها بگذرانند.
mp4
<div id="video-display-embed-code_2012918" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2072301/2012918?width=400&height=300"></script></div>