شناسهٔ خبر: 24598528 - سرویس سیاسی
منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

ژنرال صهیونیست هشدار داد

موشک‌های گراد حزب‌الله در کمین اسرائیل

ژنرال عالی‌رتبه رژیم صهیونیستی می‌گوید موشک‌های گراد حزب‌الله در کمین «اسرائیل» هستند و این چیزی است که سرویس امنیتی «اسرائیل» از آن بیم دارد.

صاحب‌خبر -

مقامات نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی باز هم نگرانی و ترس خود از موشک‌های حزب‌الله را به زبان آورده و اعتراف کردند، «هیچ نقطه اسرائیل» از تیررس موشک‌های مقاومت در امان نیست. ژنرال عالی رتبه صهیونیست که با پایگاه خبری عبری زبان «والا» گفت‌و‌گو کرده در این باره گفته، «موشک‌های گراد حزب‌الله تا عمق 40 کیلومتری شمال و جنوب پیش خواهد رفت و این چیزی است که سرویس امنیتی اسرائیل از آن بیم دارد.... قطر این موشک‌ها ۱۲۲ میلی‌متر است و قابلیت حمل کلاهک‌های انفجاری به وزن شش کیلو و نیم را دارد.» به گفته این ژنرال که نامش فاش نشده، موشک‌های ۵۰۰ تنی «برکان» با برد فقط چند کیلومتر و قابلیت حمل کلاهک‌های انفجاری نیز موجب نگرانی اسرائیل است.
به گزارش تسنیم به نقل از رای الیوم، این ژنرال صهیونیست همچنین یادآور شد که جنبش‌های حزب‌الله و حماس و سایر گروه‌ها در غزه و شبه‌جزیره سینا مقادیر زیادی موشک در اختیار دارند.
این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ این رژیم اخیرا اذعان کرده بود از زمان جنگ ۱۹۶۷ اسرائیل در هیچ جنگی با عرب‌ها پیروز نشده است.
از سوی دیگر برخی رسانه‌های صهیونیست نیز تاکید کردند که جبهه داخلی این رژیم تحمل 4000 موشکی را که حزب‌الله در روز اول جنگ شلیک خواهد کرد، ندارد و جنگ آینده با گذشته کاملا متفاوت خواهد بود و «قلب اسرائیل با وجود برتری نظامی به میدان نبرد تمام عیار تبدیل خواهد شد.»