شناسهٔ خبر: 24566969 - سرویس ورزشی
منبع: شما نیوز | لینک خبر

ساعت بازی پرسپولیس و الوصل

تیم فوتبال پرسپولیس سه‌شنبه میهمان تیم الوصل امارات است و در صورت پیروزی می‌توانند سال ۹۶ را با صدرنشینی در آسیا به پایان برسانند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شمانیوز : تیم فوتبال پرسپولیس در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا در امارات به مصاف تیم الوصل می رود. تیمی بدون امتیاز که در رده آخر جدول گروه قرار دارد. به همین دلیل برخی تصور می کنند پرسپولیس مثل بازی رفت مقابل این تیم کار سختی پیش رو نداشته باشد که این تصور درستی نیست. الوصل در بازی رفت 5-6 بازیکن اصلی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و ممکن است آنها به این بازی برسند. در دیدار رفت الوصل در دقایق پایانی تیمی خطرناک نشان داد.
برانکو به خوبی می داند که برای صعود راحت و بی دردسر از گروه باید در این بازی پیروز شود. پرسپولیس در این مسابقه هم احتمالا با ترکیب بازی رفت تیمش را به میدان بفرستد.
علیرضا بیرانوند، جلال حسینی، شجاع خلیل زاده، صادق محرمی، محمد انصاری، حسین ماهینی ، کمال کامیابی نیا، فرشاد احمدزاده ، وحید امیری، علی علیپور و سیامک نعمتی که البته احتمال دارد محسن مسلمان به جای سیامک نعمتی در این ترکیب قرار بگیرد. پرسپولیس می‌خواهد سال ۹۶ را با برد به پایان برساند و در اسیا هم مثل لیگ برتر صدرنشین باشد.
الوصل فقط یک گل در سه بازی زده و ۵ گل خورده است با این حال در رده سوم جدول لیگ امارات است. در این گروه از مسابقات سه تیم ۶ امتیازی هستند و غفلت پرسپولیس در این مسابقه می‌تواند شرایط سختی را برای سرخپوشان به وجود بیاورد. تساوی السد و نسف قارشی می‌تواند بهترین خبر برای پرسپولیس در روز چهارشنبه ‌سوری باشد. البته شاگردان برانکو در صورت آتشبازی در امارات و کسب یک برد صدرنشین باقی خواهند ماند.
برنامه مسابقات گروه C
الوصل امارات - پرسپولیس ایران ساعت ۱۸:۴۵
السد قطر- نسف قارشی ازبکستان ساعت ۱۸:۴۵
جدول گروه C
1- پرسپولیس ۶ امتیاز
۲-السد ۶ امتیاز
۳- نسف قارشی ازبکستان ۶ امتیاز
۴- الوصل امارات بدون امتیاز